HAPPY BIRTHYDAY TO ME!

3:05:00 PM

Assalammualaikum....

Alhamdullilah sampai ke arini masih diberikan berkesempatan untuk mensyukuri segala nikmat yang diberikan.


Hari ini genap la umur Ida 27 tahun.huhuhu. Rasa bersyukur sangat masih diberikan umur yang panjang untuk merasai segala nikat yang diberikan bersama orang-orang yang tersayang.


Hadiah?

Ida tak perlukan hadiah-hadiah dah sekarang ni. Bukan lagi budak-budak..hehehe. Yang paling menggembirakan Ida cukupla dapat membesarkan anak-anak depan mata. Diorang sentiasa sihat dan menjadi anak yang soleh. Anak-anak sentiasa nampak happy walaupun ada juga kena marah dengan Ida.hehehe.


Yelah kejap nak gaduh nak nangis..mana la mummy tak naik angin. Dah dua-dua orang kena denda. Tapi mummy marah sebab sayang..bukan suka-suka nak marah.Selalu bisikan masa diorang tidur dan selepas marah kan diorang.

Pada kawan-kawan yang lain. Yang wish kat Ida dalam FB, thankz semua...walaupun ada yang tak kenal, ada yang kenal.Ida amat hargai..

Ida harap korang akan sentiasa berjaya dan di murahkan rezeki.Amin...

You Might Also Like

3 comments

  1. Happy bufday Ida..
    Semoga sentiasa dalam rahmat Allah..

    ReplyDelete
  2. Salam Hari Kelahiran....moga sentiasa dirahmati Ilahi...bahagia disamping family tersayang...amin

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir kak.. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. Aameen.. :)

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/

    ReplyDelete

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)