BARU BALIK BERCUTI

Assalammualaikum...

Penat pun lum hilang lagi..Ida baru je balik bercuti dari Melaka hari isnin baru ni. Psal aktiviti di Melaka nanti Ida ceritakan. Tak ke mana sangat pun sebab kebetulan pergi kenduri kahwin kawan en suami so memang tak jalan mana la.

Balik je dari Melaka semalam Ida keluar uruskan penghantaran beg sekolah ke sekolah dan beli lagi beg sekolah. Ida ada ceritakan pasal Projek Beg Sekolah ni pada entry yang lepas. Alhamdullilah selepas masuk dalam Astro awani, tv Al-Hijrah, Apa Kata Wanita TV1 dan MHI baru-baru ni. Sambutan sumbangan yang terima semakin bertambah. Terima kasih pada semua yang memberi sumbangan.


Dan arini pun Ida baru je balik dari membeli lagi beg sekolah. Dan penghantaran akan dilakukan secepat mungkin insyaallah minggu depan dah boleh settle suma kerja. Penat tak hilang lagi, kepala sakit dengan cuaca panas sekarang ni. Gagahkan juga nak settle kan semua kerja dengan segera. Bagi yang nak ikuti perkembangan projek ni boleh tengok kat FB page Projek Beg Sekolah

Ok jom rehat kejap...huhuuhu


2 comments:

Followers

social network

APDM SAPS