PROJEK DIY BUSY BOOK UNTUK ANAK-ANAK

3:04:00 PM

Assalammualaikum...

Sejak masuk grop Homescooling ni terpengaruh dengan kreativiti ibu-ibu buat untuk anak-anak. Cute je tengok. Ida sendiri terpengaruh nak buat jugak.




Nak kata ada bakat seni takde la jugak.Bukan pandai sangat pun nak buat macam-macam.hehehe. Tapi sekadar nak mencuba sebab bagus juga untuk anak-anak nak belajar.

Jumaat baru ni Ida ke Kuantan nak cari kedai Mr.DIY. Alhamdullilah dapat juga cari. Memang banyak juga la benda dalam tu lebih kurang macam kedai DAISO. Ida ni rambang mata nak ambil. Geram rasa. 



hasil di kedai MR-DIY

Ida ada juga singgah ke kedai DAISO. Ikutkan kalau ke Kuantan memang rasa na masuk juga kedai die. Geram tengok barang-barang die. Sempat juga la belikan Asyraf kerusi dan puzzle.



Ni projek yang dalam lakaran lagi. Kita buat la yang mana mampu,hehehe. Hasilnya nanti Ida akan tunjuk k....

You Might Also Like

4 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)