HAPPY BIRTHDAY ASYRAF

Assalammalaikum...

Alhamdullilah arini genap la usia 4 tahun anak Ida Muhamad Asyraf Hafizi. Rasa macam tak percaya dah besar dah die..tahun depan dah nak masuk sekolah. Nampak dah tua pula Ida ni.hehehe


Kebetulan semalam besday atoknya juga. Tak sempat nak besday selagi, Asyraf lambat keluar..kul 1 lebih bersalin kalau tak dah sama tarikh dengan atoknya.hehehe


Semalam mak mertua ajak datang rumah makan kek dan Ida pun ada tempah kek spiderman untuk Asyraf. Last minit tempah tapi ok la akak tu dapat siapkan. Dah lama die minta kek spiderman alhamdullilah ada juga rezeki untuk anak mummy walaupun bukan mummy yang buat. Jenuh la mummy nak belajar buat foundan sendiri.huhuhu


Mummy doakan anak mummy jadi budak yang baik, pandai, soleh, taat pada Allah dan ibu bapa. Semoga terang hati anak mummy untuk terima ajaran dunia dan akhirat. Amin...



Bagi orang Kemaman yang nak tempah kek yang sedap, Ida rekemen memang sedap. Krim die tak macam kedai kek. Memang die berniaga dekat rumah je.

Boleh jenguk kat fb akak Marina Adnan

4 comments:

  1. Ya Allah, Kau terangilah hati anak ini dalam mendalami ilmu dunia & akhirat ... Kau jadikanlah dia anak yang soleh, yang menjaga solat dan agamanya ... Yang menjaga kebajikan kedua ibu bapanya ... Yang menjaga kebajikan mereka yang memerlukan ... Tidak sombong dan pandai menjaga diri ... Ameen ...

    ReplyDelete
  2. http://madey09.blogspot.com/
    datang dari blog Mia liana

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS