YEAY DAPAT KOLAM BARU

11:33:00 PM

Assalammualaikum...

Bila ada masa memang Ida akan bagi anak-anak mandi kolam. Dah berapa hari Asyraf mintak nak mandi kolan=m. Kebetulan en suami baru je belikan kolam baru kat Tesco dari sepupu die. Yelah kat sini mana ada tesco kan.


Harga die pun boleh tahan takde la mahal sangat. Rm40 je dan saiz pun agak besar. Mak ayah nak mandi pun boleh. Lebih selamat la ada tilam lembut kat tepi.


Sebelum ni kolam die plastik nipi je. Ni tebal la skit...tak risau sangat kalau anak nak mandi.

Selamat berhujung minggu...

You Might Also Like

2 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)