BILA ASYRAF DAH PANDAI SELFIE SENDIRI

Assalammualaikum...

Magrib semalam Asyraf mintak amik kan monopod katanya nak peace. Dia amik handphone Ida mintak pasangkan. Ida biarkan la die main dengan monopod tu.


Pas habis die main tu Ida langsung tak tengok dalam album gambar-gambar yang die amik. Bila Ida buka je tadi...amboi kemain lagi anak aku ni...tergelak Ida tengok die selfie sorang-sorang. Macam-macam gaya. Ikut sapa la ni..Ida sejak ada anak ni dah jarang tangkap gambar sorang-sorang.heheheh






Tengok tu mana la Ida tak gelak sorang-sorang tengok gambar die. Kemain lagi.hehehehe...

Dah besar pun die,tahun depan dah nak masuk tadika..Tua dah Ida ni..huhuhu

2 comments:

Followers

social network

APDM SAPS