TESTIMONI BERHENTI MEROKOK BUAT SELAMANYA BAGI PEROKOK SEAWAL 14TAHUN NI

11:05:00 PM

Assalammualaikum....

Dah banyak juga Ida ada buat entry tentang berhenti merokok ni kan. Tapi mungkin ada segelintir yang masih lagi juga merokok. Tak kisah tu hak masing-masing nak fikir mana buruknya. 




Ida ada terbaca status seorang doktor ni. Pesakit datang sakit selsema dan batuk. So doktor tanya awak ada merokok tak? Die jawab ye...so doktor nasihatkan die berhenti merokok..Die boleh tanya kenapa ye..

Adakah itu soalan gurauan atau saja je wat tak tahu..huhuhu.

Banyak manfaat nye jika berhenti merokok ni. Mahupun dari segi kewangan mahupun kesihatan.

Ada orang kata lelaki yang merokok tu macho. Ye memang la macho tapi kalau macho tapi sakit pun tak gune juga kan. Tak salah rasanya nak berhenti merokok demi keluarga yang tersayang mahupun untuk naikkan taraf kesihatan diri korang.


aktor Shah Rukh Khan juga sudah berhenti merokok sekarang

Lihat video ni seorang perokok tegar yang telah merokok seawal usia 14tahun akhirnya berhenti buat selama-lamanya.


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.


Lelaki ini mengambil supplement Vivix Shaklee selepas mencuba pelbagai cara untuk berhenti merokok tapi tak berjaya. Atas nasihat isterinya akhirnya die setuju. Memang lelaki ni susah nak makan ubat-ubat ni tapi sayangkan keluarga die cuba juga.

Vivix ni seakan membuang nikotin pada tahap sel-sel DNA. Kerana fungsi Vivix sendiri untuk memulihkan DNA.

Ingat!!

Vivix adalah terapi membuang nikotin bukannya terapi pengganti nikotin.


Apa kata anda sebagai seorang isteri hadiahkan 1 botol Vivix Shaklee kepada suami anda..Insyaallah..tak rugi rasanya beli untuk kesihatan suami anda sendiri.


Mungkin ada yang cakap Vivix ni mahal sebab harga die RM475 sebotol tapi kalau nak dibandingkan rokok yang bertahun-tahun beli, dah berapa banyak duit yang dah habis? 

Sedangkan 1 botol Vivix ni untuk jimatkan duit korang selama-lamanya dan menjaga kesihatan korang dengan lebih baik. Mana yang korang akan pilih?

Nak order? sila klik di sini

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

You Might Also Like

2 comments

  1. rasanyer kalau kedai jgn jual terus rokok tu lagi bagus kannn

    ReplyDelete
  2. Best jugak ni..
    Simpan duit sikit2lah bulan2.. Sebab laki ni kalau die dah dipujuk xmo jugak berenti, macam membazir je beli supplement memahal kat die.
    Baik simpan untuk masa depan anak-anak. Huhu.

    ReplyDelete

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)