UBAT KURUS BERKESAN,KURUS SECARA SIHAT,TERBAJET DALAM PASARAN!

Assalammualaikum..

Semakin hari semakin banyak ubat kurus yang ada dalam pasaran sekarang. Bila taip pada google set kurus atau ubat kurus berkesan berderet keluar jenama ubat kurus dan salah satunya ialah ubat kurus shaklee.



Ye memang banyak set kurus shaklee ni tapi kami takda paksaan untuk beli kesemuanya. Semua bergantung pada bajet customer.

Ida taknak cerita panjang, Ida nak terangkan set kurus terbajet untuk korang. Memang tersangat bajet, modal dalam RM150 je korang dah boleh turunkan berat badan yang korang inginkan.

UBAT KURUS BERKESAN


Lecithin

Lecithin memang terkenal sebagai pengemulsi lemak atau lebih senang dipanggil pembakar lemak. Kandungan didalamnya membantu badan untuk memproses dan memetabolismekan lemak dengan lebih berkesan. 

Alfalfa


Alfalfa merupakan " Raja segala makanan". 
Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin. Senang cerita ni fungsinya sebagai detox untuk buang toksin dan cuci usus.




Lihat bagaimana set kurus terbajet ni berjaya menurunkan berat badan mereka. Tak susah pun nak kurus jika makan dengan konsisten.jaga makan dan bersabar. Nak kurus bukan bermaksud jangan makan ingat tu. Kita nak kurus secara sihat bukan dengan cara tak sihat.


Nak sihat mestilah makan dengan nutrisi yang lengkap dan seimbang. Jika anda ingin daptakan ubat kurus berkesan ni boleh terus sms/whatsapp kepada Ida ke 0174636210.

Ubat kurus berkesan ni akan terus sampai ke tangan anda dalam masa 2hari sahaja!!

Malah Ida akan berikan ebook "KURUS DALAM MASA 30HARI" secara PERCUMA!!

Nak order? sila klik


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.


No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS