NURRAYSA BEAUTY COLLAGEN RAHSIA KEANGGUNAN WANITA

Assalammualaikum..

Sebelum ini kita pernah dengar nama Nurraysa Beauty Skincare yang terdiri daripada sabun, whitening spray,krim dan serum. Kini perkenalkan Nurraysa Beauty Collagen, produk baru yang telah dikeluarkan telah mendapat sambutan yang hangat di pasaran. 



Jom Ida nak ceritakan serba sedikit tentang produk Nurraysa Beauty Collagen ni.

Kandungan yang terdapat dalam Nurraysa Beauty Collagen ni seperti Collagen,Vitamin C, Kurma, Pomegranete (Delima) dan Snow Lotus. Patut bila Ida makan rasa sedap sangat, ada rasa masam-masam buah oren dan manis-manis gitu.Tengok sahaja pada kandungan yang terdapat di dalamnya dah tahu memang bagus untuk kulit dan kesihatan diri.




KELEBIHAN NURRAYSA BEAUTY COLLAGEN

✔ Menjadikan kulit seluruh badan lebih cerah, gebu dan awet muda
✔ Formula anti penuaan dan awet muda
✔ Mengurangkan kedutan dan garis halus
✔ Membuang toksik dalam badan
✔ Mengatasi masalah jerawat, jeragat dan pigmentasi
✔ Mencuci dan membina usus
✔ Mengatasi masalah sakit lutut
✔ Menguatkan akar rambut
✔ Menjaga kesihatan kuku yang sihat
✔ Merawat penyakit kulit


Nurraysa Beauty Collagen sesuai untuk semua golongan termasuk ibu mengandung 6 bulan ke atas dan ibu menyusu.



Ini yang Ida suka sebab ibu menyusu pun boleh minum.Malah bagus untuk galakkan pengeluaran susu kerana ada kandungan kurma dan buah delima. Memang terasa "breast Ida agak penuh" selepas makan beberapa sachet Nurraysa Beauty Collagen ni.

Bagi ibu-ibu mengandung pun boleh makan sebab kandungannya selamat untuk bayi dalam kandungan malah membantu perkembangan otaknya.

CARA PENGAMBILAN NURRAYSA BEAUTY COLLAGEN


Cara nak makan mudah sahaja. Dalam masa beberapa saat je. Koyakkan 1 sachet dan tuang ke dalam mulut.



Untuk dapatkan kesan lebih baik semestinya minum air kosong sekurang-kurangnya 3 liter sehari (agak-agak dalam 2 botol besar air mineral). Sebenarnya makan apa-apa supplement pun air mesti la banyak.

Testimoni Nurraysa Beauty Collagen.


Ida kalau holiday,balik je mesti jerawat akan naik. Mungkin sebab basuh makeup tak bersih ni. Gambar ni no edit ye. Penggunaan Nurraysa Beauty Collagen selepas 1 minggu pengunaan. Kulit rasa lembut dan lembap. Jerawat dah pudar.Kulit muka nampak sedikit cerah kan.



HARGA NURRAYSA BEAUTY COLLAGEN

Hanya 2 gm x 20 sachet.
Harga asal RM150.


Nak tahu lebih lanjut boleh layari di

Laman web : NurraysaBeauty.com
Official fanpage : NurraysaBeauty Official
Pengasas Nurrasya Beauty : Puan Nur Aini Zolkepeli

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS