5 BAHAN UTAMA YOUTH SKINCARE SHAKLEE

Assalammualaikum...

Ramai yang tertanya-tanya kan apa bahan utama dalam Youth skincare shaklee yang sedang dipromosikan sekarang.

Meh Ida nak cerita sedikit tentang 5 bahan utama dalam Youth skincare shaklee ni.






5 BAHAN UTAMA YOUTH SKINCARE SHAKLEE


1. Apple Stem Cell Extract


Mesti pernah dengar kan ekstak stem sel epal kan dalam ada sesetengah produk. Yang lainnya epal yang Shaklee gunakan ni yang memang bukan macam yang biasa kita makan tu. Epal yang digunakan memang pure, takde siapa pun pernah makan even haiwan sebab rasanya tak sedap. So memang takde siapa sentuh pun epal ni.

Semakin berusia kadar pembaharuan sel kulit kita semakin lambat. Kalau bayi, setiap 14 hari kulit diorang akan hasilkan yang baru. Jadi bila bertambah usia, masa pembaharuan kulit akan semakin bertambah, Jadi lambat. Sebab itu la ekstrak stem sel epal ni dimasukkan.


Kebaikkannya:

- untuk mempercepatkan pembaharuan kulit pada kadar yang tinggi
- mudah diserap terus ke dalam kulit (cepat serap)

2. Schisandra Chinesis Fruit Extract




Herba ni banyak digunaka di negara China, Korea dan Jepun. Kalau korang tengok kulit diorang memang cantik kan. Bersih, nampak pinky-pinky gitu. Herba ini bagus melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Semakin berusia dan kita sendiri terdedah dengan pelbagai persekitaran, jalan masuk ke dalam kita akan tertutup. So nutrien atau produk apa pun yang hinggap kat muka kita ni tak dapat serap ke dalam kulit sebab tertutup. Jadi ini la kebaikkan bahan ni.

Kebaikannya:

- membantu membekalkan nutrien yang lebih banyak pada kulit.
- kulit sihat dari dalam

3. Lotus Japonicus extract



Dalam kulit kita sebenarnya dah ada protein Youth yang berfungsi menyokong penghasilan kolagen dan elastin pada kulit. Tapi disebabkan faktor usia semakin meningkat, kadar penghasilan kolagen dan elastin ni dah berkurangan. Sebab itu la kita ada masalah penuaan atau kulit kendur.

Kebaikannya:

- mengaktifkan protein Youth pada kulit bagi penghasilan kolagen dan elastin.
- kulit kembali tegang dan anjal.

4. Muscadine Grape


Kalau sebut muscadine grape ni memang sangat terkenal dalam produk Vivix shaklee. Si tonik merah tu. Hah dalam Youth skincare pun ada bahan ni tau.

Kebaikannya:

- melindungi sel kulit yang terhasil
- memastikan kulit sihat dan membantu menghalang kerosakn sel DNA kulit dari sinaran UVA/UVB.

5. Vital repair



Dalam vital repair ni sebenarnya kombinasi vitamin A,B,C dan E. Jadi ia mempunyai pelbagai nutrien dan antioksida yang bagus untuk kulit.

Kebaikannya:

- melindungi kulit dari pemcemaran atau persekitaran luar.
- mengurangkan inflamasi pada kulit
- mengalakkan tumbesaran sel kulit sihat



Apa keistimewaan skincare Youth shaklee berbanding skincare lain?

1. Dihasilkan selepas 8 tahun kajian dan mempunyai 8 ‘patent pending’

2. Terbukti melalui kajian klinikal bebas daripada 2500 jenis bahan kimia berbahaya

3. Sesuai untuk semua lapisan usia dan semua jenis kulit
4. Keputusan ujian klinikal menunjukkan 100% wanita yang menggunakannya memiliki kulit yang lebih muda

5. Produk ‘Vegan’ – tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan

6. Ia tidak menjadikan haiwan sebagai bahan ujian

7. Bebas Gluten

>> Harga Youth skincare Shaklee <<


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp : www.wasap.my/0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

6 comments:

  1. Mmg well known dah produk-produk shaklee ni.. Harga pun boleh tahan tapi tahan lama.. And berkualiti.. Selalu baca testimoni2 yg berjaya kat blog-blog...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye mmg ramai kata mahal tapi berbaloi sbb thn lama. produk pun mmg dh lama kat pasaran

      Delete
  2. Bos nieyl sndr pun mmg pilih shaklee utk set penjagaan kulit muka dia..
    sbb kata dia, dia lebih percaya produk yg berasaskan tumbuhan semula jadi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..btul susah nak cari produk yg btul2 smulajadi

      Delete
  3. wahhh rata2 bahan2 dr sumber alam semulajadi

    ReplyDelete