Pages

Saturday, December 23, 2017

3 CARA HILANGKAN MASALAH KEMBUNG PERUT DAN ANGIN DALAM BADAN

Assalammualaikum...

Ada sesetengah orang bila makan sesuatu makanan yang "berangin" akhirnya perut mula rasa tak selesa dan akan alami masalah kembung perut. Masalah kembung perut ni boleh disebabkan oleh banyak faktor seperti tekanan, faktor usia, pemakanan, merokok, suka minuman berkarbonat, kesihatan dan banyak lagi.




Bila masalah kembung perut ni berlaku, kita akan berasa sangat tak selesa. Nak makan pun jadi tak lalu, letak minyak angin kat perut pun tak jalan, sendawa pun tidak, ada tu sampai nak "kentut" pun macam tak lepas.



Dan boleh dikatakan juga masalah kembung perut ni berlaku akibat dari masalah dalam sistem pencernaan atau terlalu banyak toksin yang tidak keluar dalam badan. Ini menyebabkan banyak gas yang termendap dalam badan yang akan mengakibatkan ketidakselesaan perut.

3 CARA HILANGKAN MASALAH KEMBUNG PERUT DAN ANGIN

1. Bawang putih


Ini salah satu bahan yang berada dalam rumah, senang dicari dan digunakan. Hiris bawang putih yang telah dikupas kulitnya dan potong nipi-nipis. Rebuskan dalam 2 gelas air putih dan minum segelas sebulan sekali.

2. Halia


Selalu orang yang alami kembung perut suka minum teh halia kan. Tapi peliknya ada orang kata teh sendiri pun boleh menyebabkan kembung perut. Jadi cara terbaik ialah minum air halia yang suam. Tumbuk halia sebesar ibu jari tu, rebus dalam air kemudian tapis dan biarkan suam atau sejuk sedikit. Nak lebih jimat masa, buat lebih dah simpan dalam peti. Bila rasa kembung perut atau tak selesa boleh minum dengan panaskan semula atau minum sejuk-sejuk.

3. Peppermint Ginger


Ini cara paling mudah dan cepat. Sesuai untuk siapa yang takde masa nak hiris, rebus-rebus ni. Ambil 3 biji terus telan dan minum air masak. Mudah.

Peppermint Ginger Plus ini mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Ia juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.



Siapa yang memerlukan Peppermint Ginger Plus?
  • Wanita mengandung yang mempunyai masalah loya dan morning sickness
  • Mereka yang gemar mengembara dan serik mengalami mabuk laut/darat
  • Mereka yang sering mengalami masalah gastrik dan angin
  • Mereka yang sering mengalami kembung perut
  • Mereka yang sering mengalami masalah pencernaan.
Testimoni 1: Lega bila semua angin dalam badan dah keluar selepas telan Peppermint Ginger


Testimoni 2: Lepas telan Peppermint Ginger semalam, terus buang angin. Tidur pun lebih lena


Testimoni 3: Akak ni perut tak selesa selama 2-3 hari. Selepas telan Peppermint ginger, angin keluar atas bawah. Rasa lega je.


Testimoni 4: Akak ni preggy, rasa mual dari pagi sampai malam. Terus lega selepas telan Peppermint Ginger. Banyak angin yang keluar


Klik di sini untuk order segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp : www.wasap.my/0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

7:27:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment