VITAMIN UNTUK KANAK-KANAK SUPAYA KEKAL SIHAT SENTIASA

Assalammualaikum...

Setiap ibu pasti nak kan yang terbaik untuk anak dia kan, termasuklah dari segi makanan. Tapi masalahnya makanan sekarang ni susah nak dapat yang terbaik, maksudnya yang tinggi khasiatnya la, bukan yang ada racun perosak, kandungan gula tinggi, makanan berlemak dan sebagainya.


Kadang-kadang kita sendiri pun tak sempat nak masakkan makanan berkhasiat untuk anak-anak. Lebih-lebih lagi bagi ibu yang berkerja, tak sempat nak bekalkan makana atau masak untuk anak-anak melainkan pada hujung minggu.

Bila anak dah besar, lagi la susah nak berikan makanan yang sihat. Bila dah besar, lagi terdedah kepada makanan yang tak sihat lebih-lebih lagi di sekolah.

Image result for kanak kanak


Jadi, apa kata kita perkenalkan makanan tambahan untuk mereka sejak kecik lagi supaya dapat tambah nutrisi yang kurang tu.

Vitamin untuk kanak-kanak




Apakah kebaikan vitamin kanak-kanak ni?

Omega guard

  • Merupakan minyak ikan terbaik
  • Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. 
  • EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.
Meal Shakes
  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  • Setiap bancuhan Shaklee Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. 
  • Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap.
Vitalea for children

  • Membekalkan 18 jenis vitamin dan mineral yang penting untuk tumbesaran anak.
  • Juga mengandungi kalsium, magnesium dll bagi membantu menyokong tulang yang kuat dan badan yang sihat.
  • Kandungan Xylitol memberikan rasa manis yang semulajadi dan tidak menyebabkan kaviti gigi.
Testimoni 1: Sejak berikan Mealshakes, anaknya dah jarang selsema, batuk dan demam.



Testimoni 2: Berat badan anak bertambah. Malah pelajarannya di sekolah juga bertambah baik. Ketika anaknya batuk berkahak, Omega la yang terbaik. Kahak cepat pecah.




Testimoni 3: Pelakon Rita Rudaini juga berikan yang terbaik untuk anak-anak disebabkn kesibukan kerjanya seharian




Bila anak sihat, kita pun happy kan. Jom berikan yang terbaik untuk anak-anak kita. 

Klik di sini untuk order segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp : www.wasap.my/0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

2 comments:

  1. thank you for sharing..dulu oernah beli mealshake untuk anak..tp skrg dah xbeli..sbb dia susah sgt nak.minum

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome...ida selalu letak dlm susu anak je mealshakes lagi senang

      Delete

Followers

social network

APDM SAPS