KENAPA ADA LANDMARK STUDY?

10:10:00 AM

Assalammualaikum...

Kenapa shaklee ada buat Landmark study? Kenapa ia penting..

Sebabnya nak mengesahkan sama ada produk tu betul-betul berkesan..

Ada yang buat ujian dalam masa yang singkat tapi sebenarnya penyakit tu berkembang dalam masa 10-50 tahun..



Sebab itu la Shaklee buat Landmark study ni utk 20 tahun bagi mengesahkannya..

Kita ni hidup dalam macam-macam gaya..pemakanan kadang tak seimbang..main bedal je..kolestrol naik..ada kencing manis..stress...

Segala nutrisi semua hilang...tahu kan 1 batang rokok mampu melupuskan 50-100mg vitamin C...kalau 1 hari sekotak rokok dah berapa banyak vitamin C yang hilang...makan la banyak mana buah oren pun vitamin C tetap tak dapat diserap dalam badan...

Skincare pun macam-macam dah keluar...pakai dalam masa pendek..kulit kemain cantik..tunggu lama skit...hah..padah jadinya..burn kulit..bila stop menjadi-jadi rosak kulitnya...

Itu sebabnya perlu pengesahkan keselamatan produk tu dalam jangka masa panjang...


You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)