NUTRIWHITE SKINCARE TERBAIK DAN SELAMAT

Assalammualaikum...

Bukan mudah kan nak cari skincare atau set penjagaan muka yang sesuai dengan kulit kita. Serius bagi Ida memang susah nak cari yang sesuai sebab dari zaman remaja memang tak penah lekat dengan satu produk pun sampai sekarang.



Sebabnya bukan semua produk tu sesuai dengan kita. Itu la sebabnya kena tahu jenis kulit kita macam mana. Sama ada kulit kita jenis kering, berminyak atau kombinasi.

Image result for skin care products generic

Dan lagi satu mestilah kena pastikan bahan yang digunakan dalam produk. Jadi harapkan sebab artis pakai atau femes sampai masuk tv korang pun main beli je. Dah pakai pastu mula la habis rosak muka. Ada bahan merkuri dalamnya.

Jadi memang kalau bagi Ida, lebih cadangkan untuk cari skincare yang semulajadi dan dijamin selamat. Tambah kalau jenis kulit sensitif tu berhati-hati memilih produk skincare.

SET ASAS NUTRIWHITE SHAKLEE



1. GENTLE DEEP FOAMING CLEASER

- Membersihkan dan menyegarkan kulit
- Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
- Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
- Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
- Lembut dan menyegarkan

2. ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION SPF 15


- Licin serta kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit kesan daripada cahaya matahari
- Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit
- pelembap yang bertindak daripada semua sudut ini melindungi anda daripada kesan-kesan memudaratkan cahaya matahari
- membantu membina daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran

3. SOOTHING RADIANCE WHITENING SOFTENER


- Ia lembut dan mengembalikan kulit pada pH yang seimbang
- Kulit berasa lebih segar dan tegang dengan Rosemary
- Kudzu menegangkan dan mencerahkan
- Marshmallow melembapkan
- Ianya sangat berkesan





Nak dapatkan skincare terbaik dan selamat ni?

Nak order? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS