MUKA NAMPAK SEMAKIN MUDA SIAP KENA PUJI DEK SUAMI LAGI

Assalammualaikum...

Kalau nama nya pun laki atau en suami la memang susah nak puji si isteri kan. Melainkan masa nak mengorat dulu. Kalau dah kahwin memang susah la nak dengar.hehehe.



Nanti bila dipakainya makeup 3 inci kena komen plak tak suka makeup tebal. Ooo..kalau artis ok plak..siap kata cantik lagi. Saja je nak bikin si hati isteri tu panas...

Image result for husband and wife

Takpelah..ni Ida nak kongsikan testimoni akak ni yang mengambil Collagen Powder shaklee. Kenapa kolagen? Kita tahu kan semakin berusia kita semakin banyak kehilangan kolagen dalam badan. Bila ni berlaku memang kulit sangat mudah nampak kusam dan nampak lebih tua dari usia. Taknak la orang kata macam mak cik kan padahal umur baru 20 tahun lebih.

Diri sendiri mungkin susah nak nampak perubahan yang berlaku. Tapi bila suami akak ni tegur "Umi nampak makin muda la sekarang".Hah ko..suami dah puji sampai macam tu sekali padahal sebelum ni tak pernah tegur pun.



Dah suami tegur macam tu..memang senyum sampai ke telinga la. Rasa bangga la suami sendiri puji kita kan.hhehe. Tu orang terdekat yang tegur kalau orang luar..wow

KEBAIKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Anti penuaan - mengurangkan kedutan dan liang roma.
Melembap - melembap dan mengurangkan kekeringan kulit.
Mencerah - mencerahkan pigmentasi dan jeragat.
Menegang - menegangkan payudara dan pinggul.
Menyubur - menyuburkan rambut, kulit, kuku
Meningkatkan Pergerakan - Badan lebih bertenaga dan aktif.
Mengembalikan Keanjalan - Kulit lebih muda bermaya.

Bulan ni Promosi Collagen Powder kan, apa lagi rembatla cepat..serius berbaloi walaupun beli sekotak.


Dapatkan twinpack Collagen powder dan 5% diskaun dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


2 comments:

Followers

social network

APDM SAPS