TIPS MENJAGA KULIT BY ME...

9:03:00 AM

Assalammualaikum....

Semua orang ada cara tersendiri nak jaga kulit,.
memang betul nak kulit berseri amik la wudhuk..wudhuk memang dah wajib kalau nak solat..malah kita digalakkan sentiasa dalam keadaan berwudhuk.



ni sampingannya...

selepas mencuci muka selalunya Ida suka gantikan ais kiub sebagai toner.. lain orang guna produk sebagai toner tapi Ida guna ais atau boleh gantikan dengan air sejuk..best sebab kulit rasa segar dan sejuk je..

selepas mencuci selalunya Ida letak VCO atau minyak kelapa dara. Kadang kala letak Herbal blend cream Shaklee kalau dekat rumah. Krim muka Ida hanya pakai masa nak keluar sahaja. Itu pun sebelum makeup pun Ida sapu dengan ais kiub dulu.

scrub Ida guna scrub Mewangi atau buat scrub alfalfa. Mask plak pakai Mudface atau mask alfalfa+vitamin c..

Oh jangan ingat vitamin C dan Alfalfa utk makan sahaja. Boleh buat scrub dan mask jugak. Dan of couse Bcomplex utk dalaman.

even selepas masker atau scrub ida suka apu ais kiub..supaya tutup pori-pori muka tu.

ok ni cara Ida..cara korang jaga kecantikan muka?

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)