CARA HILANGKAN PARUT CHICKEN POX DENGAN BERKESAN

7:50:00 PM

Assalammualaikum...


Bila seseorang tu jadi chicken pox, perit masa sakit tu taknyah cakap la. Lepas sihat yang paling tak seronok bila ada parut-parut chicken pox yang penuh pada badan dan seluruh muka.


Kalau perasan chicken pox dan demam campak ni Ida baru tahu sebenarnya tak sama. Demam campak ni naik sebiji-biji di kawasan tertentu tapi chicken pox ni macam ruam. Penuh satu badan dan muka.

Image result for beza demam campak dan chicken pox

Bila parut memang susah nak hilangkan. Itu la yang berlaku pada suami akak ni. Chicken pox yang menyerang beliau dan meninggalkan parut hampir ke seluruh muka dan badan.. Jadi akak ni telah ikhtiar dan berikan set kulit ESP shaklee, Vitamin E dan Vitamin C kepada suaminya.



Alhamdulillah pengambilan yang konsisten, parut chicken pox suaminya dah semakin hilang. Muka dah semakin bersih, tinggal skit je parut memang nak bagi licin.

Apa salahnya kalau cuba produk yang dijamin selama dan berkesan secara konsisten. Belum cuba belum tahu kan.



Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)