LEBIH MUDA LEBIH CANTIK DI USIA TUA DENGAN VIVIX

9:10:00 AM

Assalammualaikum...


Kita ni semakin berusia semakin banyak kedutan kat muka tu mula kelihatan. Jangan terkejut kalau ada tu yang umur 3o tahun pun dah nak kedutan kat muka.



Nak nampak muda ni tak kira sesiapa pun. Semua orang nak nampak muda..nampak cantik. Senang kata lelaki dan wanita, remaja, semua nak. Malah Ida pernah dapat mesej budak sekolah umur belasan nak beli vitamin untuk cantik. Hebat budak sekarang ni.hehehe

Cerita bab nampak muda dan cantik Ida nak bagitahu pasal Vivix shaklee. Jangan terkejut Vivix ni beberapa tahun lalu dah terjual lebih 1 juta tau sebab keberkesananya!!

Image result for young and healthy

Bukan tak boleh hilangkan kedutan dengan guna bahan yang ada di rumah tapi kadang tu kita ni tak sempat. Nak tempek masker sekejap pun anak-anak nak itu ni. Dok baring letak timun kat mata, anak datang kacau la apa la.

So Vivix shaklee ni lebih mudah dan senang..







Ramuan aktif dalam Vivix Shaklee menunjukkan ia berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang membantu melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Dengan kata mudah ia membantu melambatkan proses penuaan dalam badan kita sekaligus memperbaiki sel-sel dalam badan yang dah rosak atau kurang berfungsi.

Sebab itu la ramai diluar sana sukakan Vivix shaklee kerana bukan sahaja berikan kesihatan yang lebih baik malah nampak lebih muda dan cantik.

Jadi di luar sana yang terlalu sibuk atau tak suka nak makan banyak supplement untuk sihat la..untuk cantik la..makan je Vivix shaklee..insyaallah semuanya dah complete. Dah tak perlu yang lain.


Peluang hebat jangan dilepaskan dengan pembelian Vivix twinpack dan dapat FREE ALFALFA (L)



Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)