CARA TERBAIK UNTUK HILANGKAN MASALAH JERAWAT YANG TERUK

Assalammualaikum...

Bila bercakap pasal jerawat apa yang korang tahu dan faham? Macam mana jerawat ni boleh timbul?



Banyak sebenarnya penyebab utama timbulnya jerawat. Pemakanan, hormon, penggunaan alat kosmetik yang salah,gaya hidup, sistem pencernaan dan banyak lagi.


Bila jerawat tu semakin lama semakin teruk cara terbaik untuk hilangkan masalah jerawat adalah dengan membuat DETOX!!

Kenapa mesti detox?


Bila kita dah setox secara keseluruhannya badan kita ni jadi clear, takde sebarang toksin dalam badan macam bayi. So apa yang kita makan akan diserap dengan baik. Umpama cuci darah, cuci badan. Lebih kurang gitu la...

Macam akak ni mulanya tak percaya yang detox ni membantu untuk hilangkan masalah jerawat. Lepas akak ni tengok banyak testimoni yang berjaya akhirnya dia cuba untuk buat detox.

Alhamdullilah perubahan yang sangat baik selepas melakukan detox. Kulit muka dah licin tanpa sebarang jerawat. CLEAN AND CLEAR.




Bila semua dah bersih mestilah badan pun semakin sihat kan. Jadi sesiapa yang berminat nak buat detox boleh la hubungi Ida untuk kaunseling.heheh. Taklah untuk ajar korang buat detox.

Klik di sini untuk pembelian set detox dengan segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


1 comment:

Followers

social network

APDM SAPS