MALU DENGAN KULIT KUSAM SEHINGGA MENAMPAKKAN GARIS HALUS

Assalammualaikum..

Lumrah wanita mahupun lelaki sentiasa ingin penampilan kulit wajah nampak sentiasa cantik dan bersih. Boleh dikatakan wajah ni aset kita juga la untuk kita lebih berkeyakinan untuk berjumpa dengan orang terutamanya mereka yang mempunyai kerjaya.



Walaupun ada juga sesetengah orang yang malas nak layan sangat penjagaan muka ni. Asal ok je, jalan je. Tapi dalam diam-diam merungut juga la. Asal la naik jerawat ni, asal kulit kering ni. Itu normal..tipu la tak pernah cakap bila dok belek muka kat cermin.hehehe


Orang kata biar lambat asalkan selamat. Itu la kisah akak ni yang mempunyai masalah kulit yang agak kusam, kering sehingga nampak garis-garis halus pada wajah.

Kalau keadaan macam ni memang kalau pakai makeup atau bedak mesti nampak tak cantik kan. Tambah plak dengan jerawat-jerawat kecil yang timbul. Lagi la stress jadinya.

Alhamdullilah akak ni telah menggunakan ESP Shaklee, Vitamin C, Vitamin E dan B-complex untuk atasi semua masalah-masalah kulit kusam ni.


Walaupun kesan die lambat alhamdullilah beliau berpuas hati. Kulit beliau semakin cerah dan bersih malah garis-garis halus pun sudah tidak kelihatan.

Kenapa mesti 4 jenis vitamin ni?

Vitamin C - merangsang pembentukan kolagen untuk merawat kedutan di samping mencantikkan kulit dan elakkan penuaan.

Vitamin E - Mengurangkan garis halus, parut,jerawat dan bintik pada muka. Juga merupakan antipenuaan yang baik.

B-complex - Membantu membina sel-sel baru. Mengurangkan rasa stress dan membuang toksin dalam badan.

ESP Shaklee - Merupakan asid amino yang penting untuk kulit yang cantik di mana ia merangsang pembentukan semula kulit dan otot.



Klik di sini untuk order segera


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

1 comment:

  1. Terbaik infonya. Terima kasih admin share info yang bagus sekali. Salam dari blogger blogwalking ya.

    Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
    Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
    Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
    Wanita cantik bermula dari diri :)

    [BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN, KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA]

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS