6 PUNCA MASALAH KESUBURAN LELAKI,CEGAH AWAL SEBELUM TERLAMBAT

Assalammualaikum..

Masalah kesuburan bukanlah perkara biasa bagi kaum lelak atau perempuan tambahan bagi pasangan yang dah berkahwin agak lama dan belum dikurniakan anak.



Tidak boleh salahkan mana-mana pihak tapi cara yang terbaik suami isteri sama-sama membuat pemeriksaan untuk ketahui dengan lebih lanjut tentang tahap kesuburan masing-masing. Ini ada 6 punca masalah kesuburan lelaki yang patut diketahui.

 

6 PUNCA MASALAH KESUBURAN LELAKI
1. Sperma


Secara puratanya 100 juta sperma terkandung dalam setiap ejakulasi lelaki tetapi yang menjadi masalah adalah kualiti sperma untuk masuk ke dalam ovum bagi proses pensenyawaan. Kekurangan sperma juga menjadi salah satu punca masalah kesuburan lelaki.

2. Saluran sperma tersumbat


Hal ni berlaku sejak lahir jika saluran sperma tidak terbentuk dengan sempurna. Malah jangkitan bakteria dari hubungan seksual juga menjadi salah satu penyebabnya.

3. Merokok


Merokok menambahkan lagi risiko kemandulan dan menyebabkan kegagalan untuk ereksi serta mati pucuk. Nikotin menyebabkan darah menjadi lebih pekat dan menyebabkan peredaran darah tidak lancar dan kurang efisyen, termasuk di pembuluh darah dan alat kelamin.

4. Mati pucuk


Untuk menghasilkan ereksi, penis memerlukan aliran darah yg cukup. Penyakit pembuluh darah boleh menyebabkan mati pucuk. Kerosakan saraf juga mampu menyumbang kepada mati pucuk.

5. Pengambilan alkohol


Alkohol dalam jumlah besar dapat menurunkan kadar hormon testoteron sehingga mengganggu penghasilan sperma.

6. Ubat-ubatan


Beberapa jenis ubat mampu mempengaruhi tahap kesuburan. Antaranya seperti antibiotik, ubat tahan sakit, ubat penenang dan ubat hormon.



BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU masalah lelaki yg mati pucuk? atau tak dapat bertahan lama?

👉bahan dalam vivix: polyganum cuspidatum - sejenis resveratrol

👉resveratrol ni antioksidan paling power.

👉sebelum tu, tau tak macam mana cara viagra bertindak?

💪viagra bertindak dengan meluaskan salur darah area xxxx tu

💪jadi camna resveratrol bertindak mcm viagra ni?

👞resveratrol meningkatkan pengeluaran nitrik oksida. nitrik oksida ni bantu salur darah mengembang, dan memudahkan laluan di bahagian itu (tak sumbat)

👞kalau viagra ni dia expand salur darah yg kecik je tapi resveretrol boleh buat lebih dari tu, hingga arteri utama

👞️bila takde masalah tersumbat bahagian salur darah kt situ, maka mati pucuk boleh dibantu dengan vivix


Klik di sini untuk pembelian segera

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293


*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS