PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2015

9:42:00 AM

Assalammualaikum...

Semalam tak berkesempatan nak update blog sebab pergi ke klinik gigi pagi tu tampal gigi Ida yang dah lama pecah. Ni la kali pertama seumur hidup Ida pergi klinik gigi. Zaman sekolah jangan cakap la, periksa macam tu je. Ni zaman dewasa, ni la pertama kali.


Ok taknak citer bab gigi ni, nak citer bab promosi Shaklee bulan ni. Nak kongsikan dengan korang supaya korang tahu dan akan berjimat lagi jika membeli





Hah nampak betapa jimatnya korang..

sesuai untuk :

- nak cantik
- hilangkan parut jerawat
- nak eratkan hubungan suami isteri
- nak tingkatkan kesuburan
- nak stabilkan period
- anak-anak yang kurang makan sayur dan buah
- anak sihat dan bertenaga
- kolestrol
- kurangkan berat badan
dan banyak lagi boleh hubungi Ida k...

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


You Might Also Like

2 comments

  1. Tengah tunggu untuk Ostematrix sebenarnya...Hehehe. Tapi tak apa lah. Kena beli juga sebab mujarab untuk sakit-sakit badan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah...hope teruskan makan..mudahan semua sihat

      Delete

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)