NAMPAK MACAM KEMBAR

Assalammualaikum...

Cakap pasal kembar je sapa la yang tak suka dapat anak kembar kan? Sekaligus 2 orang...senang citer..hehhehe..tapi ni bukan psal kembar lahir waktu yang sama..abang dan adik dah nampak cam kembar plak.

gambar masa kecik

Kalau perasan selalu Ida tengok kalau dekat mall. Satu family sume akan pakai baju warna yang sama dari ayah hingga anak. Tapi Ida tak...pakat pakai baju lain-lain warna.hehehe. Suami Ida ada bagitahu kawan die kalau pergi berjalan baju sume warna sama. Bagi Ida perlu ke?hhuhuh..

Sejak Ida jual baju kanak-kanak ni,setiap kali stok sampai. Ambil la sehelai sorang baju sama untuk Asyraf dan Aqil. Tambah Asyraf la..baju dah banyak tak muat kena beli baju baru. Suka plak tengok diorang pakai baju sama. Dah nampak cam kembar.




Mana tahu ada rezeki anak kembar sebab sepupu suami ada yang kembar...teettt..hahahahha

1 comment:

Followers

social network

APDM SAPS