KEJAP JE MASA BERLALU

Assalammualaikum...

Alhamdullillah...segar bugar bangun pagi ni syukur masih dapat bernafas lagi sehingga hari ini. Dan juga masih ada kekuatan dan kesihatan yang baik untuk menaip entry ni...


Kejap je masa dah berlalu..dah masuk bulan Rejab dan tak lama lagi kita akan berpuasa. Baju raya dah dihantar ke tukang jahit.heheheh..terlebih awal. Tema tahun ni pun dah ada.huhuu..tu rahsia..tunggu raya nanti baru kita tayangkan.

Syukur alhamdullillah masih dimurahkan rezeki. Sekarang ni ada perancangan nak beli rumah. Rumah sepupu en hubby..tengah difikirkan lagi tapi insyaallah semua dipermudahkan oleh-Nya

Cakap psal nak masuk bulan puasa ni..korang dah habis ganti pose lum? Ida rasa ada tertinggal sehari..nak kena ganti la minggu depan..stok ESP Shaklee untuk bulan puasa nanti dah ada..supaya sentiasa bertenaga even mesti akan rasa penat dan lapar melayan anak-anak yang semakin membesar...


Anyway...GOOD MORNING...HAVE A NICE DAY!!

2 comments:

  1. Seriuss... mmg cpt sgt masa berlalu, setahun mcm singkat sangat... kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...ank2 pun dh besar...rasanya masa pose thun lepas ida baru je hbs pantang..rasanya ade trtinggal 1 hari sbb tak larat

      Delete

Followers

social network

APDM SAPS