KEBAIKAN VITAMIN E SHAKLEE: 100% SEMULAJADI

Assalammualaikum...

Sapa yang tidak kenal apa itu Vitamin E..mesti semua orang tahu kan..vitamin untuk cantik sama macam Vitamin C...xkn itu je kebaikan die?hellooo...ada lagi k...

Macam mana nak tahu vitamin e itu original ke x?

Kalau anda nak tahu anda kena perhatikan label pada botol Vita E Shaklee tu. Kalau label pada botol tertulis "d", maka ianya adalah vits yang bersumberkan semulajadi. Tapi kalau anda tengok pada labal yang tertuli "i", anda kena berhati-hati ye.. vitamin yang berlabelkan ini di perbuat daripada sumber tiruan atau kimia.


Cuba perhatikan botol Vit E tu plak..ni vit E yang baru tau...NATURAL VITAMIN E & SELENIUM WITH GRAPE SEED EXTRACT.. Agak2 laa kan kenapa ada selenium???

sebabnya...

Vitamin E sahaja tanpa selenium adalah tidak sempurna.
Pengambilan Vitamin E bersama Selenium akan memberi kesan yang optimum

Kalau ambil Vitamin E tanpa Selenium boleh mengakibatkan ia bertindak sebagi toksikdalam tempoh jangka masa panjang kerana Vitamin E ni tidak dapat melaksanakan tugasnya dengan baik.,.. ingat tau..Vit E tanpa selenium akan akibatkan toksik

satu kandungan vitamin E Shaklee adalah ekstrak biji anggur. Antara kelebihan ekstrak biji anggur ini adalah:-
mengandungi pelbagai khasiat kesihatan seperti protein, lipid, karbohidrat dan polifenol. 

kuasa antioksidan polifenol adalah 20x lebih baik daripada vitamin E sendiri dan 50x lebih baik daripada vitamin C. 

Kalau ayat lain, minyak biji anggur ni amat berkesan untuk awet muda dan memlihara kecantikan. Pada anda yang tak tahu kan, sini yat nak bagitau yang ekstrak biji anggur ni terbukti berkesan menguatkan sistem imunisasi badan, menganjalkan kulit,menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku dan melegakan masalah berpunca daripada urat timbul. 

Ni lagi satu rahsia Vitamin E... melambatkan proses penuaan..kalau nak nampak sentiasa muda, jom amalkan Vitamin E..jangan biarkan tua sebelum masanya ye...x gojes n cun nanti. 

Oligomeric Proanthi Cyanidin (salah satu phenol dalam biji anggur) bertindak memelihara tubuh daripada tua sebelum masanya. OPC ni jugak terikat dengan kolagen. Procyanidin yang ada dalam vit E membantu kulit lebih elastik dan membuat sesorang nampak muda secara semulajadi.

Kalau anda semua inginkan Vitamin E ni memberi kesan yang optimum, pastikan anda memilih Vitamin E yang semulajadi...sebabnya, vitamin E semulajadi ni mudah diserap berbanding vitamin E yang sumbernya daripada bahan kimia atau tiruan.

Vitamin E yang bersumberkan bahan kimia atau tiruan tidak dapat diserap oleh badan dan akan menjadi toksik dan ini menjadi penyebab kepada kewujudan abnormal sel dalam badan.

Antara lain kelebihan vitamin E ni kepada kejelitaan kulit adalah dengan membantu:- 
  • Mengecilkan pori-pori wajah 
  • Memperlahankan proses penuaan kulit 
  • Mengawal kolestrol 
  • Mengawal minyak 
  • Menghilangkan parut dan mencerahkan wajah. 
  • Meningkatkan kelembapan kulit 
  • Sangat bagus untuk memudarkan parut. 
Selain kelebihan yang menjadikan Vitamin E ni fenomena kepada penggemar Shaklee ni, banyak lagi fungsi-fungsi lain yang bukan rahsia lagi... Nak tahu x??? 

Menjadikan pemakainya awet muda...tapi, yang konsisten amalkan je tau.. 
  • Membantu peredaran darah dan membaiki tisu 
  • Sangat baik untuk PMS 
  • Memudarkan parut 
  • Membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita (suami isteri) 
  • Baik untuk kesihatan kulit dan rambut 
Klik di sini untuk pembelian dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS