Showing posts with label NUTRIWHITE SHAKLEE. Show all posts
Showing posts with label NUTRIWHITE SHAKLEE. Show all posts

Monday, April 24, 2017

KEPENTINGAN PERLINDUNGAN SPF UNTUK ELAKKAN KULIT MENJADI KUSAM

Assalammualaikum...

Ramai yang sentiasa mencari alternatif untuk hilangkan masalah kulit kusam. Ini kerana kita banyak habiskan masa di bawah cahaya matahari yang akan menyebabkan kulit kita menjadi kering.




Cahaya UV pada waktu pagi memang bagus untuk kulit tetapi sinaran matahari sekitar 10 pagi ke atas hingga jam 4 tidak elok. Ia mampu membuatkan kulit makin kusam dan sel kulit pun boleh cepat mati.

Sebab itu la wujudnya produk pelindung cahaya matahari atau orang panggil UV lotion atau sunscreen/sunblock sebagai alternatif untuk lindungi kulit dari terus terkena sinar UV. 


Kepentingan SPF



Image result for spf

SPF boleh dikatakan sebagai perlindungan. Di mana ia boleh membantu melindungi kulit sepanjang masa dari berlakunya masalah sunburn.

Contohnya SPF 30 akan membolehkan koang berada di bawah cahaya matahari 30 kali lebih lama,berbanding tanpa penggunaan sunblock.


Kalau kita tidak menggunakan sunblock, jangan kata sejam...10 minit pun cukupla, kulit kita akan terbakar/sunburn. Jadi penggunaan produk yang mempunyai SPF 30 membolehkan kita berada di bawah cahaya matahari selama 30 x 10 minit iaitu bersamaan 300 minit atau 5 jam.

Ini cuma anggaran masa ia. Kajian mendapati bahawa pengguna sunblock hanya meletakkan 0.5 sehingga 1.3 mg/cm padu sahaja pada kulit mereka. Jadi kita mungkin memerlukan ia lebih kerap dari biasa.

Apa itu UVA dan UVB?



Image result for sinaran uv

Sinar matahari yang berbahaya bagi kulit mahupun mata ialah UVA dan UVB yang tidak kelihatan pada pandangan mata. Kedua-duanya memiliki paras gelombang di atas 400 nanometer.

UVB menyebabkan kerosakan pertama pada permukaan kulit atau epidermis. Panjang gelombangnya lebih pendek dari UVA.

Walau bagaimanapun, sinar UVA juga meresap ke bahagian kulit yang lebih dalam dan boleh merosakkan serat kulit dan keanjalannya. Ia menyebabkan kesan jangka panjang seperti penuaan pra matang dan kedutan.


Kesan UV Ke Atas Kulit

Pendedahan kepada cahaya UV adalah faktor persekitaran yang paling penting yang boleh menyebabkan kanser kulit dan bibir. Kanser melanoma adalah jenis kanser yang sangat merbahaya.

Selain daripada itu, cahaya UV ini juga akan menyebabkan penuaan pra matang iaitu proses penuaan yang berlaku lebih cepat daripada sepatutnya. Malah ia juga boleh membawa kepada masalah mata yang dikenali sebagai katarak.

Kerosakan yang berlaku pada kulit akibat cahaya matahari adalah cumulative, iaitu ia akan berkumpul. Jadi ia amat berbahaya terutamanya kepada kanak-kanak. Ini kerana kanak-kanak lebih suka bermain di rumah tak kira masa atau keadaan.

Ultimate Protection Whitening Lotion




Bahan utama :

1. Rumusan ringan, tidak melekit dan kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit akibat pendedahan kepada sinaran matahari,

2. Mountain Arnica untuk melegakan kera dangan kulit dan mengukuhkan ketahanan kulit terhadap elemen negatif persekitaran.

3. Mempunyai SPF15

Fungsi:

1. Membantu Mengelakkan kerosakan dari matahari

2. Mengurangkan keradangan kerana terdedah sinaran terik matahari

3.Memberi Perlindungan pada kulit disamping bertindak sebagai pelembap pelbagai fungsi

4. Perlindungan kulit terhadap pencemaran alam sekitar.






6 LANGKAH MUDAH ELAK KULIT KUSAM




Testimoni 1: Produk yang paling suka sebab ia sangat mudah dan menyerap ke dalam kulit dengan baik. Langsung takde kesan melekit. Kulit rasa lebih lembut dan lembab. Terasa natural beauty!!




Testimoni 2: Akak ni telah menggunakan set basic Nutriwhite dan merasai keberkesananya. Muka nampak lebih cerah dan sekata. Kulit pun rasa bersih je.


Testimoni 3: Akak ni cakap kalau pakai set basic pun kulit dah ok apatah lagi amik full set. Mesti lagi best. Kulit rasa lebih halus, mulus dan whitehead pun dah hilang. Walaupun pakai sikit tapi tip top





Nak order? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


Sunday, April 23, 2017

SET PENJAGAAN MUKA YANG SELAMAT DARI BAHAN MERBAHAYA

Assalammualaikum...

Baru-baru ni ada beberapa produk penjagaan kulit yang disahkan telah mengandungi bahan kimia berbahaya seperti hidrokuinon dan merkuri. Tanpa sedar kan, produk yang keluar di kaca TV,radio, majalah pun berbahaya ini kan pula yang ntah dari mana kita guna.


Sebab itu la bab produk macam ni tak kisah la apa pun mesti kena berhati-hati dan banyakkan mengkaji. Bukan hanya sebab murah..sebab famous, artis pakai jadi kita pun terjebak. Lebih memudaratkan bila kita mendapat kesan sampingannya.

3 Kesan bahan kimia bahaya dalam produk kulit

Image result for KESAN SALAH PRODUK

1. Produk kosmetik yang dicampurpalsu dengan hydroquinone boleh menyebabkan kemerahan pada kulit yang disapu, ketidakselesaan, perubahan warna kulit yang tidak diingini, malah kulit menjadi hipersensitif. Kesan dari penggunaan hydroquinone boleh menghalang proses pigmentasi (depigmentasi) yang mengurangkan perlindungan kulit daripada pancaran sinar UV merbahaya dan boleh meningkatkan risiko kanser kulit.

2. Produk kosmetik yang dicampurpalsu dengan tretinoin biasanya dipromosikan untuk tujuan merawat masalah jerawat dan membantu mengurangkan kedutan. Penggunaan tretinoin tanpa pengawasan boleh menyebabkan bahagian kulit yang disapu menjadi kemerahan, tidak selesa, pedih, mengelupas dan hipersensitif kepada cahaya matahari.

3. Produk kosmetik yang dicampurpalsu dengan merkuri boleh memudaratkan kesihatan kerana merkuri yang terkandung dalam produk kosmetik boleh menyerap masuk ke dalam badan dan menyebabkan kerosakan pada buah pinggang dan sistem saraf. Ia juga boleh menganggu perkembangan otak kanak-kanak yang masih kecil atau yang belum dilahirkan.

sumber : https://kpkesihatan.com/…/kenyataan-akhbar-kpk-11-april-20…/



Kenapa Set Penjagaan Muka Nutriwhite?


1. Ia dibangunkan oleh para saintis dan pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat

2. Nutriwhite dibangunkan gabungan campuran nutrient yang dipilih daripada 16 buah negara

3. Dicipta khas untuk Shaklee, dengan patent WhiteN-16

4.Formula botani diperkaya dengan Vitamin C aktif serta derivatif akar manis, yang diproses lebih dari satu langkah bagi menghasilkan kecerahan kulit, membantu melicinkan permukaan raut wajah agar lebih segar dan bersinar.

Bagaimana Nutriwhite Bertindak?


1. Mencegah - kesan-kesan memudaratkan daripada matahari dan alam persekitaran dengan melindungi kulit anda secara aktif daripada sinar UV dan cahaya matahari yang boleh menggelapkan serta merosakkan kulit

2. Mengurangkan - mengurangkan penghasilan pigmen hitam pada kulit daripada menjadi gelap

3. Menyekat - pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan tompok hitam

4. Mencerah - warna melanin yang sedia ada serta tompok hitam, serta menyerlahkan warna kulit secara keseluruhan

5. Memperbaharui- dengan menghilangkan sel mati yang mengandungi melanin berlebihan, agar kulit cantik berseri.

Pendek kata, Set Penjagaan muka Nutriwhite ni berasaskan nutrien dengan PH yang seimbang. Diuji sendiri oleh Pakar Dermatologi dan terbukti secara klinikal.

Jadi tak perlu la risau kerana ia tidak mempunyai paraben, pewarna, natrium lauril sulfat atau lain-lain yang boleh membahayakan kulit atau beri kesan pada kulit dalam jangka masa yang panjang. 

Testimoni 1: Adik ni bila dah cuba memang bagus siap nak bagitahu kat semua orang jangan sebarangkan produk yang mengarut kat luar. Nanti merosakkan kulit sendiri je.



Testimoni 2: Akak ni telah mencuba Set Penjagaan Muka Nutriwhite. Dalam masa 3 hari guna, si suami dah mula memuji nampak lain. Semakin berseri. Isteri mana tak suka kan bila suami puji. 


Testimoni 3: Natural based product siapa yang tak suka.Tambah bila produk tu berkesan dan selamat digunakan. Kulit dah tak berminyak macam dulu, malah segala whitehead yang degil pun hilang.




Nak order segera ? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


Saturday, April 22, 2017

7 CARA HILANGKAN SUNBURN DENGAN CEPAT DAN BERKESAN

Assalammualaikum...

Setiap hari kita memang sentiasa terdedah dengan sinar cahaya matahari yang terik tambahan musim panas ni lagi la. Tengok jam pukul 6 pun masih panas. Keadaan ni selalunya akan mudah berlakunya masalah sunburn atau kulit terbakar.



Sunburn ialah proses apabila kulit menjadi terbakar kerana tidak tahan dengan cahaya matahri yang mengenainya. Sunburn selalunya tidak dapat dilihat secara serta merta. Kadangkala ia mengambil masa sehingga 24 jam untuk melihat kerosakn sebenar yang ditanggung.
Pernah dengar suntan?

Penembusan cahaya-cahaya UV ke dalam lapisan kulit akan menyebabkan penghasilan melanin yang lebih banyak. Melanin ini akhirnya akan keluar ke bahagian luar kulit dan menyebabkan kulit kelihatan lebih gelap.

Keadaan ini dikenali sebagai suntan.

Suntan adalah petanda bahawa kulit menjadi tidak sihat yang disebabkan oleh tindakbalas kepada kecederaan yang berlaku akibat cahaya UV yang telah merosakkan sel-sel kulit.

Image result for masalah sunburn

3 tahap sunburn


1. Sunburn tahap pertama atau ringan – kulit kemerah-merahan,disertai dengan rasa sakit

2. Sunburn tahap kedua – Terdapat gelembung yang berisi cairan, disertai rasa sakit

3. Sunburn tahap ketiga atau berat – Rasa sakit yang kuat pada muka. Perlu perhatian Doktor

6 Cara Menghilangkan Sunburn secara Semulajadi


1. Rajinkan diri untuk menggunakan losyen yang mengandungi lidah buaya (aloe vera). Lidah buaya meringankan rasa perit dan bantu tubuh hasilkan kulit baru

2. Guna krim hydrocoticone. Dapat kurangkan gatal pada kulit

3. Yogult juga membantu untuk melembapkan kulit.

4. Gunakan timun dan kentang untuk meredakan rasa sakit, rasa perit dan rasa gatal gatal pada kulit

5. Gunakan teh hitam atau teh hijau.Teh hitam atau teh hijau mengandungi tannis dan komponen lainya yang dapat mengurangkan bengkak pada kulit.

6 Buat masker tomato untuk redakan kulit dan melembapkan kulit.

Cara Nak Hilangkan Sunburn Dengan Cepat Dengan Shaklee


1. Vitamin C membantu menghasilkan kolagen pada kulit dan melindungi kulit dari mudah rosak di bawah sinaran matahari. 

2. ESP shaklee membantu memperbaiki sel kulit yang rosak sekaligus membantu agar kulit nampak lebih sihat dan segar.

2. Gentle Cleansing Deep Forming - Kandungan Strawberi Begonia dalam GCDF bantu menyeragamkan warna kulit agar nampak lebih sekata.

3. Pakai Cream Overnight Renewal Whitening Cream

-bertindak sepanjang malam untuk memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit
-Kadungan Linden membekalkan khasiat dan melembabkan lapisan kulit paling dalam
-Kandungan Scullcap mencerahkan dan melegakan keradangan kulit
-Kandungan Vitamin C aktif dapatmengurangkan jeragat dan cela serta melawan radikal bebas akibat sinar UV

Testimoni 1:  



Ada sorang ni pergi pameran LIMA 2017 di Langkawi baru-baru ni. Faham je lah pameran di ruang terbuka, campur panas pulau memang panas lain macam. Maka muka pun sunburn lah, sampai pedih-pedih.

Tahun-tahun sebelum ni memang pasrah je lah muka burn sampai sebulan baru ok sebab memang tak pakai apa-apa pun. Biar je ok sendiri katanya.

Tapi tahun ni, konsisten pakai pencuci muka Nutriwhite (ambil husband punya sebab dia sebelum ni pakai jenama C*******), dia macam kagum sangat.

Seminggu je muka back to normal, kulit mengelupas dah ok. Garis hitam bekas tudung pun tak ada dah. Puas hati sangat katanya.


Testimoni 2:


Selalunya pelajar la yang kerap mengalami sunburn ni sebab memang sentiasa terdedah di bawah sinaran matahari. Itu belum lagi kalau ada pula aktiviti petang. Hah memang habis la muka tu. Jadi adik ni telah mengambil ESP shaklee dan vitamin C. Dalam masa 1 minggu pengambilan masalah sunburn dah hilang. Dah tak perlu rasa risau lagi.

Klik di sini untuk order gabungan set ini dengan segera
Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


Wednesday, April 19, 2017

PRODUK HILANGKAN WHITEHEAD DAN BLACKHEAD DENGAN BERKESAN

Assalammualaikum...

Merimaskan bila nampak whitehead dan blachhead penuh di muka terutamanya kawasan hidung tu. Asyik nak picit je asal nampak cermin confirm akan belek. Dan picit skit habis la nanti kawasan lain pun akan kena jugak. Normal la tu.hehehe.



Tak dinafikan memang agak sukar sebenarnya nak hilangkan whitehead dan blackhead ni. Takkan nak scrub muka hari-hari. Makin nipis plak kulit. Nak cuci muka banyak kali pun tak boleh. Kulit boleh jadi bertambah kering. Keputusannya redha jelah. 

Image result for hilangkan whitehead dan blackhead

Bukannya takde produk untuk hilangkan whitehead dan blackhead ni tapi kena hati-hati la pilih supaya takde kesan sampingan. Mana tahu pakai sekarang ok, bila stop habis rosak muka. Kebanyakkan produk sekarang jenis timbang kilo. Ni bukan cakap sebarangan sebab dah nampak dalam internet. Penjual yang jual produk penjagaan muka ni secara timbang dan borong. Contoh 1 kilo krim siang RM sekian..sekian.

Memang terkejut jugak pada awalnya tapi tengok pada pasaran sekarang ni, berlambak produk-produk yang baru masuk. Lepas tu share dah beribu testimoni yang berjaya. Kalau jenis yang memang 'mudah terkena'. ' nak cantik cepat memang akan beli, lebih-lebih lagi kalau harga die pun murah.

Sebab itu la penting sebenarnya cari produk yang terjamin selamat walaupun mahal. Jangan sebab murah tapi rosak kulit muka.

PRODUK HILANGKAN WHITEHEAD DAN BLACKHEAD

1. GENTLE ACTION MAKE UP REMOVER

- Menjadikan kulit anda licin, lembut dan berseri
- Tunas Pokok Bic menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan
- Aloe Vera menyegarkan dan menegangkan kulit
- Lembut, tidak berminyak, dan kulit anda akan kelihatan lebih berseri

2. GENTLE DEEP FOAMING CLEASER 


- Membersihkan dan menyegarkan kulit
- Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
- Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
- Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
- Lembut dan menyegarkan


Testimoni 1: Bila tahu cara betul menggunakan produk Nutriwhite, hah baru la rasa kesannya. Kalau dulu kulit muka kusam dan kering. Sekarang rasa lebih segar dan licin. Langsung tak berminyak. Dan paling best bila sehala whitehead pun keluar.


Testimoni 2: Dulu setiap kali mencuci muka, kulit mesti akan jadi kering dan tegang. Pastu mula la keluar semua whithead. Tapi lepas guna Nutriwhite dah takde masalah lagi. Kulit dah tak kering, whitehead dan bleckhead pun hilang.



Testimoni 3: Adik ni suka dengan bau skincare Nutriwhite yang natural ni. Muka rasa lebih segar dan licin. Malah whitehead dan blackhead pun dah berkurangan. Tak rugi mencuba



Nak order? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Thursday, January 5, 2017

SKINCARE NUTRIWHITE SANGAT DICADANGKAN UNTUK SEMUA WANITA

Assalammualaikum...

Bukan mudah nak cari produk skincare yang sesuai dengan kulit. Kadang kala ia boleh menyebabkan kulit jadi kering atau melekit. Sebab itu la ramai yang kadang dah mula putus asa nak cari produk skincare yang sesuai dengan kulit mereka.




Skincare yang kita mesti akan cari adalah yang takde bahan merkuri, selamat dan berkesan digunakan. Ida sendiri memang cerewet bab skincare ni mahupun barang makeup..sebabnya takut akan merosakkan kulit.


Related image

Ini nak kongsikan testimoni pengguna produk skincare Nutriwhite shaklee.






Bagaimana skincare Nutriwhite ini bertindak?

1. Menghalang kerosakan kulit muka disebabkan terkena sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

2. Mengurangkan pigmentasi kulit supaya tidak kelihatan kusam. Taknak la nanti suami tengok muka kita pucat je kan..

3. Menyekat pigmentasi gelap dan tompok-tompok hitam. Senang nak cakap kulit muka jadi tak sekata tambah bila pakai bedak atau foundation nampak comot je.

4. Mencerahkan kulit muka. Ini kerana kandungan 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit lebih cerah,berseri dan bersinar-sinar...WOW...

5. Membantu perbaharui kulit muka anda kerana ia akan mengeluarkan sel-sel mati yang terkumpul pada wajah

Nak order segera ? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Sunday, December 18, 2016

7 TAHUN TANGGUNG RISIKO AKIBAT PILIH PRODUK YANG SALAH

Assalammualaikum...

Susah nak cakap. Sekarang dah macam-macam produk dah keluar. Ada tu sebab artis pakai kita pun teringin juga nak pakai tanpa selidik dulu sama ada produk tu sesuai atau tidak dengan kulit kita.





Ini la yang berlaku pada akak ni selepas 7 tahun menderita kulit muka yang berjerawat teruk akibat salah pilih produk pada tahun 2006. Sampaikan jadi malu nak ke mana-mana termasuk ke tempat kerja.Apatah lagi nak jumpa kawan-kawan..memang tak la kan.

Kawan sepejabat nasihatkan ke pusat rawatan kulit buat facial, masker dan banyak lagi tapi hampa. Kesannya semakin burukkan keadaan. Sehinggakan akak ni bertemu dengan produk Shaklee.



Selepas penggunaan 3-4 bulan produk Shaklee iaitu set penjagaan kulit Nutriwhite, GLA complex dan vitamin C serta Collagen powder. Muka akak ni dah kurang naik jerawat tapi kemudian menjadi berparut. Jadi akak ni telah mengambil pula Vitamin E bagi membantu hilangkan masalah parut jerawat tu. Selama 4 bulan penggunaan masalah parut jerawat tu semakin hilang.

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

Alhamdulillah sehingga ke hari ni akak ni masih konsisten mengambil produk shaklee dan kulit akak ni pun semakin pulih dan cantik. Dah takde lagi masalah kulit ni

1. Collagen powder




Membantu mengembalikan keajalan dan melicinkan kulit

2. Set Nutriwhite shaklee


Set penjagaan kulit semulajadi yang dijamin selamat dan berkesan. 

3. GLA complex



Membantu memperbaiki hormon dan merawat kulit

4. Vitamin c



Bagus untuk kulit, mengurangkan jerawat dan membentuk kolagen yang baru

5. Vitamin E



Menghilangkan masalah parut berjerawat dan kaya dengan antioksidan.

Siapa sanggup kan tahan selama bertahun-tahun dengan masalah kulit berjerawat sampai macam tu sekali. Nak masuk pergi mana-mana mall pun rasa segan sebab memang akan ada promoter datang belek muka kita dan suggest macam-macam. Serius Ida pernah alami situasi macam tu. Rasa malu..segan..sampaikan selalu mengelak ke area skincare ni.


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Sunday, December 11, 2016

NUTRIWHITE SKINCARE TERBAIK DAN SELAMAT

Assalammualaikum...

Bukan mudah kan nak cari skincare atau set penjagaan muka yang sesuai dengan kulit kita. Serius bagi Ida memang susah nak cari yang sesuai sebab dari zaman remaja memang tak penah lekat dengan satu produk pun sampai sekarang.



Sebabnya bukan semua produk tu sesuai dengan kita. Itu la sebabnya kena tahu jenis kulit kita macam mana. Sama ada kulit kita jenis kering, berminyak atau kombinasi.

Image result for skin care products generic

Dan lagi satu mestilah kena pastikan bahan yang digunakan dalam produk. Jadi harapkan sebab artis pakai atau femes sampai masuk tv korang pun main beli je. Dah pakai pastu mula la habis rosak muka. Ada bahan merkuri dalamnya.

Jadi memang kalau bagi Ida, lebih cadangkan untuk cari skincare yang semulajadi dan dijamin selamat. Tambah kalau jenis kulit sensitif tu berhati-hati memilih produk skincare.

SET ASAS NUTRIWHITE SHAKLEE



1. GENTLE DEEP FOAMING CLEASER

- Membersihkan dan menyegarkan kulit
- Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
- Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
- Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
- Lembut dan menyegarkan

2. ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION SPF 15


- Licin serta kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit kesan daripada cahaya matahari
- Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit
- pelembap yang bertindak daripada semua sudut ini melindungi anda daripada kesan-kesan memudaratkan cahaya matahari
- membantu membina daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran

3. SOOTHING RADIANCE WHITENING SOFTENER


- Ia lembut dan mengembalikan kulit pada pH yang seimbang
- Kulit berasa lebih segar dan tegang dengan Rosemary
- Kudzu menegangkan dan mencerahkan
- Marshmallow melembapkan
- Ianya sangat berkesan





Nak dapatkan skincare terbaik dan selamat ni?

Nak order? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Saturday, August 27, 2016

SUAMI TERKEJUT LIHAT PERUBAHAN SELEPAS MASA 3 HARI!!

Assalammualaikum...

Pernah ada yang bertanya produk skincare apa yang sesuai dan berkesan? Risau nak beli produk skincare sekarang ni. Takut ada bahan-bahan berbahaya..taknak nanti kulit tiba-tiba jadi terbakar.



Jangan main-main ye dengan produk sebarangan yang ada sekarang ni. Kalau ada bahan merkuri binasa la kulit. Ada tu nampak kesan sangat cepat tapi lepas stop guna produk tu habis muka. Ada tu sampai lepas beberapa tahun nampak kesan sampingan produk tertentu.

Image result for flawless face

Ni nak citer psal produk skincare Shaklee iaitu Nutriwhite Shaklee. Ramai sebenarnya tak tahu Shaklee bukan sahaja ada produk kesihatan malah produk-produk lain termasuk la skincare. 

Nutriwhite ni disyorkan untuk wanita atau lelaki diluar sana yang takde sebarang masalah kulit sensitif. Walaupun ada juga beberapa rakan Shaklee yang ada masalah kulit jerawat gunakan Nutriwhite ni jadi sesuai dah sangat berkesan.

Gabungan bahan aktif dan mentah dari 16 buah negara menjadikan skincare ini memberi kesan yang sangat optimum. Malah kandungan vitamin C derivatif (ascorbyl/glucoside) terbukti selamat dan campuran 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit

LEBIH PUTIH,LEBIH CERAH dan LEBIH BERCAHAYA.

Tak percaya?

Akak ni telah menggunakan set Nutriwhite Shaklee dan dalam masa 3 hari sahaja dah nampak perubahan. Sampaikan suami tegur la muka nampak makin cantik dan berseri-seri. Mana tak kembang semangkuk kalau suami tegur.

Biasa suami ni memang susah skit nak tegur peubahan isteri. Kadang tak perasan pun..ni sekali suami perasan plak. Mana tak rasa bunga-bunga dalam hati. Rasa meroket hati tu ke langit.hehehe



Bagaimana skincare Nutriwhite ini bertindak?
1. Menghalang kerosakan kulit muka disebabkan terkena sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

2. Mengurangkan pigmentasi kulit supaya tidak kelihatan kusam. Taknak la nanti suami tengok muka kita pucat je kan..

3. Menyekat pigmentasi gelap dan tompok-tompok hitam. Senang nak cakap kulit muka jadi tak sekata tambah bila pakai bedak atau foundation nampak comot je.

4. Mencerahkan kulit muka. Ini kerana kandungan 16 nutrien botani yang kuat menjadikan kulit lebih cerah,berseri dan bersinar-sinar...WOW...

5. Membantu perbaharui kulit muka anda kerana ia akan mengeluarkan sel-sel mati yang terkumpul pada wajah 


Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Google+ Followers