Pages

Saturday, August 11, 2018

CHEWABLE C PLUS FOR KIDS KINI KEMBALI!

Assalammualaikum...

Selama hampir 2 tahun jugak stok Chewable C plus ni takde stok dalam HQ. Sehinggakan sebelum kehabisan stok dulu, ramai yang memborong sebab takut stok habis lagi. Berebut-rebut la nak dapatkan stok ni sebab memang kanak-kanak sangat suka.



Tambahan musim sekarang, kebanyakkan anak-anak semua mula jatuh sakit..demam. Ini salah satu juga kerana kekurangan nutrisi vitamin C ni.

Chewable C plus ni sangat mudah untuk anak-anak sebab boleh dikunyah atau dihisap macam tu sahaja. Rasa? Masam-masam manis. Yelah nama pun vitamin C kan, mesti la ada rasa masam-masa oren tu.

Jadi korang-korang yang nak beli untuk anak-anak, cepatlah order.

Sebotol ni ada 90 biji.
Harga RM61.25 SM/RM71.25 SS.

Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya: 




(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR) 

sms/whatsapp: www.wasap.my/60174636210
Email : chintashoope@gmail.com 
No Id: 1074293 

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya
7:44:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment