JIMAT HAMPIR RM200 DENGAN PEMBELIAN TWINPACK VIVIX

by - 6:19:00 PM

Assalammualaikum...


Semua orang nak sihat, semua orang nak sentiasa bertenaga, nak kuat tapi tak semua orang boleh menjaga kesihatan dengan baik. Ada jugak yang "cheat" nya. Mungkin ada yang jaga pemakanan tapi gaya hidup tidak sihat. Ada jugak walaupun dah jalani gaya hidup yang sihat tapi pemakanan tak seimbang, kurang nutrisi dan sebagainya.



Vivix boleh dikatakan seperti minuman kesihatan kerana ia dalam bentuk cecair yang sangat mudah diamalkan oleh semua orang yang mementingkan kesihatan atau yang tak boleh telan pil.

Eh ada ke orang tak boleh telan pil? Memang ada, ada je sesetengah orang tak boleh nak telan ubat atau supplement biji-biji ni. Susah nak telan katanya. Sebab itu la Vivix ni sangat sesuai untuk mereka.



Dan Vivix juga sangat sesuai bagi golongan tua atau warga emas. Yelah pada seusia tua ni mereka memang tak suka nak makan jenis pil ni, lagi satu takut susah nak hadam pada buah pinggang. Jangan risau, Vivix dalam bentuk cecair jadi ia sangat-sangat mudah dihadam.

Vivix terdiri daripada campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ungu. Semua bahan-bahan ni mempunyai antioksidan yang sangat tinggi

Apa keistimewaan Vivix ni sebenarnya?

1) Menggalak penuaan yg sihat
2) Membantu mengelakan kanser
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi
6) Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk
7) Membantu dalam proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan

Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.


JIMAT RM200 DENGAN PEMBELIAN TWINPACK VIVIX



Kenap Ida kata jimat?

Sebotol Vivix berharga RM475 tetapi kalau beli PROMOSI TWINPACK ni korang hanya perlu bayar RM805.60 sahaja (jimat RM144.40).

Malah korang dapat penjimatan yang lain seperti:

- FREE MEMBERSHIP RM68.90
- FREE POSTAGE RM10.60 (sm)& RM21.20 (ss)
- CASH BACK BONUS RM38

Jadi jimat banyak kan? So apa tunggu lagi. Belikan sebotol untuk diri sendiri dan sebotol pada mak ayah.



Jangan lepaskan peluang dengan pembelian Twin Pack Vivix Shaklee.



Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera





Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You May Also Like

0 comments

Sponsor