PRODUK KURUSKAN BADAN YANG SELAMAT DAN BERKESAN

Assalammualaikum...

Ramai kebanyakan dari kita ni bila sebut je kata nak kurus, mesti nak sekat makan. Nak tahan lapar. Tapi sebenarnya kalau nak kurus, bukan kena sekat makan, tapi hanya perlu sekat makan makanan yang tak berkhasiat.




Punca badan kita berisi bagaikan dipam-pam tu bukanla senan terlalu makan banyak sayur atau buah tapi sebab cara pemakanan kita ni yang suka makan makanan bergoreng atau berminyak. Nasi lemak sampai 2-3 bungkus untuk sarapan, siap ada ayam goreng lagi.

Bila makan banyak makanan tak berkhasiat, parasit akan mula beranak-pinak dalam badan kita. Parasit ini akan serap nutrien dari makanan yang kita makan, jadi badan kita tak dapat nutrien yang sepatutnya.



Image result for EATING

Ini sekaligus akan membuatkan badan asyik hantar isyarat lapar sebab ingatkan kita belum makan sedangkan sarapan tadi dah 3 bungkus nasi lemak. Padahal parasit tadi yang serap nutrien yang kita makan tadi.

Kurangnya nutrien juga menyebabkan metabolisma menurun dan berlakunya masalah berat susah nak turun.

Produk Kuruskan Badan Tanpa Berlapar


Produk yang terbaik untuk kuruskan badan adalah Set Detoks Shaklee.




Walaupun amalkan produk ini, Program Detoks Parasit pun kena buat sama. Bukan sekadar bergantung pada supplement sahaja.

Set Detoks ini terdiri dari 5 jenis vitamin untuk menyingkirkan parasit yang membuatkan berat susah nak turun.

Di samping itu, bila dah keluarkan parasit, jangan lah pula tambah parasit baru. Nanti susah nampan hasil.

Program Detoks Parasit


Objektif Program Detoks Parasit ini adalah untuk bantu badan fit. Bila badan fit, sistem imun menjadi kuat dan parasit susah nak melekat dalam badan kita.

CARA PROGAM DETOX PARASIT BERLANGSUNG


1. Banyakkan makan sayur hijau dan buah-buahan


2. Elakkan makanan berikut : Makanan berproses seperti gula putih, roti putih dan makanan berasaskan tepung putih


3. Elakkan juga minuman berkafein seperti teh dan kopi


4. Amalkan makan 6 kali sehari dalam kuantiti yang sedikit dan tinggi fiber serta protein. Ini kerana ia membuatkan kita sentiasa dalam keadaan kenyang dan perut tak berasa kosong.

Kalau badan kita lapar, badan akan simpan lemak. Bila badan simpan lemak dah kemudiannya bila timbang, berat kita akan naik semula macam biasa atau mungkin 2 kali ganda dari sebelumnya. 


Testimoni 1:  Sampai tak percaya baru buat detox pada hari ke -5 dah turun 1.4kg. Badan pun terasa semakin ringan.




Testimoni 2: Dulunya pakai baju sampai 8XL. Sampaikan orang cakap macam makcik je padahal umur masih muda. Sekarang pakai size L selepas buat detox.



Testimoni 3: Hari ke -4 lakukan detox, dah hilang lemak 2kg. Wow!




Jangan risau bagi mereka yang ambil Set Detox shaklee ni dengan Ida, ida akan sertakan cara pengambilannya dan jadual yang sesuai.



Klik di sini untuk pembelian dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS