USIA MENINGKAT,PENDEDAHAN DILUAR PENYEBAB TELEMORE KITA SEMAKIN PENDEK?

Assalammualaikum..

Kita ni sebenarnya tak sedar semakin meningkat usia kita, sistem badan kita semakin lemah dan jika tak dijaga dengan baik. Silap hari bulan tiba-tiba dah masuk hospital.




Kita ni setiap hari terdedah dengan macam-macam jenis virus,bakteria atau mungkin disebabkan persekitaran yang kotor.

Tahu tak punca-punca ini la bukan sahaja boleh menyebabkan sistem imun kita lemah malah boleh menyebabkan telemore kita rosak atau semakin pendek.


Senang kata macam tali kasut..Kan depan die ada macam tiub tu.apa akan jadi bila tiub tu takde.memang dah tak boleh guna la tali kasuttu..kalau guna pun..lama-lama akan rosak.



Related image

Itu la telemore dalam badan kita. Telemore ni kromosom kita la.Kan ada X dan Y...bila terjejas secara tak langsung sistem badan kita pun akan terjejas.

Kenapa Vivix ada kaitan dengan telemore kita?





Ini kerana di dalam Vivix ada resveratrol yang membantu merendahkan kadar pemendekkan telemore. Secara tak langsung ia membantu melindungi DNA dalam badan kita.

Jom sama-sama jaga telemore kita supaya lebih sihat dan kuat.


Peluang hebat jangan dilepaskan dengan pembelian Twin Pack Vivix Shaklee.




Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS