CARA MAKAN VITAMIN DI BULAN PUASA

9:54:00 AM

Assalammualaikum...

Dah tak lama lagi kita akan mula menyambut bukan Ramadhan. Memang dah tak lama pun lebih kurang 2 minggu sahaja lagi. Kita ni memerlukan vitamin atau makanan tambahan tak kira masa walaupun kita berpuasa. 





Tapi ramai tertanya-tanya, macam mana nak makan vitamin masa tengah berpuasa. Jadual makan die macam mana?


Ini Ida kongsikan jadual makan supplement sepanjang bulan puasa nanti





Jadi bulan puasa ni takde alasan la tak tahu masa bila kena makan supplement ni ye.

Puasa yang dah miss tahun lepas semua dah ganti kan. Alahmdulillah. Mudahan tahun ni kita masih mempunyai kekuatan untuk lengkapkan rukun islam kita. Amin





Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)