CARA TINGKATKAN SISTEM IMUN SEISI KELUARGA DENGAN BAIK

8:17:00 PM

Assalammualaikum...

Sistem imun kita semakin hari akan mula semakin lemah mengikut usia. Ketika kanak-kanak masih belu cukup kuat dah semakin kuat bila dewasa tapi bila umur kita semakin meningkat tua, ketahanan sistem imun akan mula menurun. 




Apa akan jadi kalau badan kita takde perisai..takde sistem pertahanan? Mestilah kita akan cedera..luka..atau mungkin terbunuh..betul tak?


Sebab itu la sangat penting badan kita ni ada sistem pertahanan atau sistem imun ni supaya tubuh badan kita tak mudah dijangkiti dengan pelbagai penyakit.

Setiap hari kita tersedah dengan bermacam-macam habuk, asap..virus, kuman atau bakteria yang kita tak boleh nampak dengan mata kasar.



Image result for sick

Sedar-sedar..eh..dah demam..dah selsema. 


Jadi kenapa Ida cadangkan Nutriferon?

Ini kerana Nutriferon adalah satu-satunya yang ada interferon semulajadi di dunia. Di mana kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dan mengarahkan sistem pertahanan badan semulajadi tubuh berfungsi bagi membunuh jangkitan.


Testimoni 1: Orang selalu bila mula badan rasa demam, nak jatuh sakit mula la amik panadol. Kalau sebiji tak boleh kurangkan sakit, mula tambah dose. Tahu kan efek panadol pada masa akan datang. Jadi boleh cari alternatif lain untuk kuatkan sistem imun. Nutriferon membantu keluarga ni dari mengambil panadol untuk kesihatan yang lebih baik.





Testimoni 2:  Bila mula demam memang badan akan ras lemah je. Jadi suami akak ni suruh mengambil Nutriferon. Alhamdulillah selepas 2 hari demam dah kebah. Sejak amalkan pengambilan Nutriferon ni dah jarang pergi ke klinik untuk ambil ubat. Tak perlu membazir duit lagi.




Testimoni 3: Anak-anak la yang memang kerap akan demam, selsema dan batuk sebab antibodi diorang masih lemah. Sebab itu la kita kena buat pilihan bijak untuk kuatkan sistem imun diorang. Takkan setiap bulan anak jatuh sakit nak bergantung harap dengan ubat hospital sentiasa kan?



Nutriferon ni sesuai untuk semua peringkat umur. Jika masih bayi tak disarankan tapi jika masih menyusukan anak, si ibu la yang ambil ye.

Klik di sini untuk pembelian segera





Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)