SHAPEE SEAMLESS NURSING BRA SELESA BUAT IBU-IBU MENYUSU

Assalammualaikum...

Bagi seorang ibu menyusu sangat penting untuk dapatkan bra menyusu yang sangat selesa, mudah dan sedap memakai. Tak kira la dari segi material, keselesaan tali bra dan sebagainya serta yang paling penting mudah untuk menyusukan anak nanti.


Bra menyusu atau nursing dari Shapee adalah salah satu keperluan yang mesti dimiliki oleh setiap ibu-ibu. Kalau bagi Ida bra menyusu yang sentiasa Ida cari ialah yang sangat selesa bagi Ida termasuk dari segi material.


Sebelum-sebelum ni ida pernah beli bra nursing dari jenama lain tapi tak selesa dipakai tapi serius bra nursing Shapee ni sangat-sangat selesa. Seakan-akan macam bra sport. Jadi bagi ibu-ibu yang menyusu nak berzumba ke..jogging ke takde masalah nak pakai bra ni. Serius memang best.


Bra nursing Shapee ni didatangkan dengan dua warna iaitu pink dan hitam kelabu. Malah cangkuknya juga banyak siap bagi extra cangkuk free lagi kat korang.



Pin pada bahagian bukaan juga sangat mudah dibuka dan diklip kan semula. Jadi ibu-ibu memang sangat mudah untuk buka semasa menyusukan anak nanti. Lagi satu sebab yang bestnya dia ada removable bra pad. Ikut citarasa masing-masing tapi Ida tak selesa pakai bra jenis yang takde pad. Orang lain tak tahu la kan, mungkin ok je...hehehe.


Jadi bagi ibu-ibu menyusu yang na cari bra menyusu yang selesa sangat Ida rekemen Seamless nursing bra dari Shapee ni. Berbaloi sangat.


Mana nak dapatkan Seamless nursing bra dari Shapee ni?

Boleh la layari:

Website

Facebook

Instagram

2 comments:

Followers

social network

APDM SAPS