CARA BERHENTI MEROKOK YANG BERKESAN

Assalammualaikum...

Kebanyakan perokok ni mula hisap rokok di awal persekolahan sekolah menengah tapi ada je sekarang baru sekolah rendah dah pandai merokok..ish..ish.




Setiap tahun ada hari anti merokok sedunia iaitu pada 31 Mei yang dijalankan semata-mata untuk golongan-golongan ni sedar akan bahayanya merokok. Tapi nak nasihatkan orang yang dah berusia ni memang tak makan saman. Budak-budak boleh lagi la nasihat tapi dah meningkat umur tapi tak boleh dengar teguran pun susah juga.


Image result for merokok

Ada tu sampai dah batuk-batuk teruk, demam, sakit kepala pun dicarinya rokok. Bukannya nak ikhtiar nak berhenti. Ini ada satu cara berhenti merokok yang berkesan. Mana tahu boleh membantu awak---awak di sana.hehehe


Banyak sebenarnya ubat atau supplement yang telah dikeluarkan dalam pasaran bagi menbantu masalah ketagihan merokok ni.

Shaklee ada satu supplemet yang membantu golongan ini berhenti merokok iaitu dengan pengambilan Vivix shaklee.

Kenapa Vivix?

Ini kerana  akan memulihkan DNA dengan cara membuang nikotin pada tahap sel-sel DNA. Jadi DNA akan kembali pulih dan dengan sendiri akan menolak bahan asing nikotin dari tubuh. Vivix Shaklee BUKAN terapi pengganti nikotin. Tapi ianya terapi membuang nikotin.

Secara tak langsung perokok-perokok ni akan rasa tak sedap bila hisap rokok..orang kata takde nikmat..takde feel. ( feel kebenda takde faedah pun memburukkan keadaan lagi ada la).

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.


Maksud Ida bukanla Ida tak suka sangat-sangat orang merokok ni sebab kawan-kawan Ida pun ada je merokok sampai berkotak-kotak. Cuma Ida tak suka sebab dah makin berusia kan. Masalah kesihatan semakin meningkat takkan la nak memburukkan lagi dengan rokok tu. Faham tak?

Kalau zaman remaja dulu boleh la masih steady..tak kisah tapi bila dah meningkat usia ni tambah ada anak-anak. Kita ni jadi semakin sensitif dan alert tentang kesihatan kita dan anak-anak.



Tepuk dada tanya la hati..mana yang baik, mana yang buruk. Takkan la dah bertongkat masih nak feel hisap rokok kan.


Peluang hebat jangan dilepaskan dengan pembelian Vivix Advanced Protection



Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


3 comments:

Followers

social network

APDM SAPS