VITAMIN C KEGEMARAN MUMMY IDA

Assalammualaikum..

Pengguna setia Vitamin c shaklee...


Ida sangat sukakan vitamin C ni...yelah orang makan vitamin C mesti la nak bagi kulit nampak mantain cantik kan..selain tu vitamin C ni pun sangat bagus untuk kuatkan sistem imun...

siapa yg nak demam, selsema tu vitamin C sangat bagus dan berkesan. Tak perlu makan ubat pun...

Semua orang nak kulit nampak cantik kan..tipu la kalau taknak. Setiap pagi mesti nak tengok cermin..mana ada jerawat seketul..argh tension...vitamin C ni juga membantu kecutkan jerawat dengan lebih cepat...siapa ada jerawat belakang badan tu pun bagus makan vitamin C...




Ida sangat syorkan Vitamin C ni kepada kaum perempuan, lelaki tak kisah la surirumah ke..yg bekerja..student..yg nak lebih sihat dan kulit cantik...

dengan bajet rendah boleh dapatkan Vitamin C ni...dalam ada 180 biji..sehari 1 biji je...berapa lama tahan? 6 bulan kot...harga tak sampai RM100 pun...

sebab tu vitamin C shaklee ni pilihan ramai terutamanya student-student...umur 12 tahun ke atas pun dah boleh makan...

siapa tak suka sihat, siapa tak suka cantik kan?


Klik di sini untuk order segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS