PERBEZAAN MUMMY IDA DULU DAN SEKARANG

11:39:00 AM

Assalammualaikum...

Dah tak bnyk gambar ida single lepas ada anak-anak ni..heheh..jenuh nak korek..dah jarang selfie..hahaha...

ada beza ke Ida setahun lepas?



Tak banyak beza sangat la..maybe berat naik sikit..sebab dulu memang susah nak naik berat..tapi pas kejadian tahun lepas..berat naik tapi tak nampak ketara sangat..masih boleh pakai saiz sama..hehe

Beza mungkin kulit la..sebab dulu kalau ida bercuti balik je confirm naik jerawat..tapi sekarang dah jarang naik jerawat..kalau naik jerawat pun cepat kecut...

Lagi bezanya..anak dah besar..hahaha..kalau dulu kena gendong la..masih menyusukan anak..sekarang alhamdulillah dah lepas susukan Aqil selepas 2 tahun full BF..pergi berjalan taknyah gendong dah..

Ikutkan dah lama Ida gunakan Shaklee ni..sejak bersalin kan Aqil tahun 2014..so dah 2 tahun lebih la kan..nak masuk 3 tahun sama usia dengan Aqil...


Kenapa Ida setia gunakan Shaklee? sebab yakin semulajadi dan selamat..dah berpuluh tahun kot Shaklee ni..

Apa beza korang dulu dan sekarang?

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)