FIKIRKAN MASA AKAN DATANG

Assalammualaikum...

Semuanya bermula dari bawah...
takde siapa yang lahir dah sampai atas..dah berjaya.dah kaya raya..

dah semua yang berjaya bukannya tak pernah rasa susah..rasa penat...semua ada cerita masing-masing..kisah sedih..kisah kena kutuk semua ada...

apa yang dibayangkan 6 bulan akan datang?





mesti la semua orang nak berjaya..nak melangkah lebih jauh...

tanya pada orang berniaga, adakah apa yang diorang dapat dah cukup...dah takde rasa nak kembangkan bisnes..nak lebih ramai orang yang kenal..semuanya mesti nak berkembang..nak melangkah lebih jauh...nak lebih berjaya...kalau boleh nak masuk produk tu ke pasaran dunia...

bisnes Shaklee ni tahap paling tinggi ialah Master Coordinator...
yes...ida pun nak melangkah jauh...nak sampai ke tahap ni..alang-alang dah bersusah payah...biar sampai habis..sampai puas hati...

kalau abang long boleh tawan kawasan..ida pun nak tawan kawasan...i am the big boss in this area...hehehe...tapi ida tolong korang untuk kesihatan yang lebih baik..untuk juga berjaya dengan lebih baik..

surirumah boleh beli kereta BMW..boleh beli banglo.. hebat kan...rasa berbaloi apa yang dia usahakan...

i can do it...you also can...

1 comment:

Followers

social network

APDM SAPS