7 TAHUN TANGGUNG RISIKO AKIBAT PILIH PRODUK YANG SALAH

Assalammualaikum...

Susah nak cakap. Sekarang dah macam-macam produk dah keluar. Ada tu sebab artis pakai kita pun teringin juga nak pakai tanpa selidik dulu sama ada produk tu sesuai atau tidak dengan kulit kita.





Ini la yang berlaku pada akak ni selepas 7 tahun menderita kulit muka yang berjerawat teruk akibat salah pilih produk pada tahun 2006. Sampaikan jadi malu nak ke mana-mana termasuk ke tempat kerja.Apatah lagi nak jumpa kawan-kawan..memang tak la kan.

Kawan sepejabat nasihatkan ke pusat rawatan kulit buat facial, masker dan banyak lagi tapi hampa. Kesannya semakin burukkan keadaan. Sehinggakan akak ni bertemu dengan produk Shaklee.



Selepas penggunaan 3-4 bulan produk Shaklee iaitu set penjagaan kulit Nutriwhite, GLA complex dan vitamin C serta Collagen powder. Muka akak ni dah kurang naik jerawat tapi kemudian menjadi berparut. Jadi akak ni telah mengambil pula Vitamin E bagi membantu hilangkan masalah parut jerawat tu. Selama 4 bulan penggunaan masalah parut jerawat tu semakin hilang.

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

Alhamdulillah sehingga ke hari ni akak ni masih konsisten mengambil produk shaklee dan kulit akak ni pun semakin pulih dan cantik. Dah takde lagi masalah kulit ni

1. Collagen powder




Membantu mengembalikan keajalan dan melicinkan kulit

2. Set Nutriwhite shaklee


Set penjagaan kulit semulajadi yang dijamin selamat dan berkesan. 

3. GLA complex



Membantu memperbaiki hormon dan merawat kulit

4. Vitamin c



Bagus untuk kulit, mengurangkan jerawat dan membentuk kolagen yang baru

5. Vitamin E



Menghilangkan masalah parut berjerawat dan kaya dengan antioksidan.

Siapa sanggup kan tahan selama bertahun-tahun dengan masalah kulit berjerawat sampai macam tu sekali. Nak masuk pergi mana-mana mall pun rasa segan sebab memang akan ada promoter datang belek muka kita dan suggest macam-macam. Serius Ida pernah alami situasi macam tu. Rasa malu..segan..sampaikan selalu mengelak ke area skincare ni.


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

4 comments:

Followers

social network

APDM SAPS