APA NIAT KORANG UNTUK BERBISNES?

 Assalammualaikum...

Setiap orang sama je..

bila di tanya sebab apa berbisnes mestilah untuk FAMILY
utk masa depan anak-anak..utk memenuhi keprluan hidup yg semakin meningkat..

dan semua ni juga niatkan kerana-Nya..kerana nak dapatkan keberkatan dan keredhaan-Nya..

fikir..kita berbisnes ni sebab nak tolong orang..nak mudahkan kerja orang dan bukanlah niat semata-mata nak untung sahaja..


Orang kata bila ada keluarga sendiri, ada anak baru kita tahu mcm mana susah payah dlm hidup tu..

Bukan semua ada kenangan manis sahaja mesti ada juga kenangan pahit

Ye sejak ida 'bershaklee' ni juga banyak ubah diri sendiri. Dulu dari solat ala-ala kadar..sekarang sunat-sunat pun dah mula buat. Dulu mulut ni malas-malas nk bersyukur sekarang dah rajin-rajinkan

Kesihatan anak-anak juga bertambah baik dari dulu. Jarang sekali nak ke klinik. Mungkin kalau dalam 1 tahun ada la 3 kali kot pergi ambik ubat klinik.

Ida sendiri pun jarang demam,kalau sakit pun badan ni masih lagi kuat nk bangun. Tu org kata bila ada anak ni sakit bukan keutamaan tapi gelak ketawa anak-anak lagi penting

Yes i am supermom and bussinesswoman



MY FAMILY MY SOUL

diorang yg memberikan semangat nk buat bisnes ni..
diorang la yg temankan utk pergi COD..nk pergi pos

bila stok sampai tu dua beradik la paling awal dan cepat sangat nak buka...pastu tolong simpankan stok kat almari..hehe


Korang macam mana?

5 comments:

  1. tu la yg selalu saya lupa.. kita bisnes ni nak tolong orang, dan juga nak improve diri kita sendiri :) entri yang beri inspirasi.. thank you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?kita ni mmg mudah lupa...tq singgah and welcome

      Delete

Followers

social network

APDM SAPS