AKIBAT STROKE BAPA SEDARA DAH TAK BOLEH BERJALAN LAGI

Assalamualaikum...

Strok atau dengan nama angin ahmar disebabkan serangan otak apabila bekalan darah ke terganggu. Kita tahu kan otak ni pusat utama bagi kawalan semua fungsi termasuk la pernafasan.



Otak perlukan bekalan darah berterusan yg bawa oksigen dan nutrien penting. Bila saluran darah dalam otak kita pecah ataupun tersumbat, maka, bekalan darah akan terhenti dan sel-sel otak akan kekurangan oksigen dan nutrien. Bila jadi macam ni, bahagian otak mula mati.

Bila berlaku kerosakan otak ni, deria  kita juga akan terjejas, pertuturan bahasa dan pemahaman bahasa pun akan terjejas sama. Sebab tu kalau perasan bila orang kena strok ni diorang ada yang tubuh lumpuh sebelah badan atau keseluruhan badan, sikap, pemikiran dan ingatan pun berubah. 


Image result for loss memory

Ini la yang berlaku pada bapa sedara akak ni yang menghidap strok dan menyebabkan beliau dah tak boleh berjalan lagi. Jadi kerana terlalu kesian tengok keadaan beliau. Mereka sekeluarga sentiasa berikan galakkan dan bawa ke fisioterapi. Malah akan ni telah ikhtiar untuk berikan Vivix shaklee kepada bapa sedaranya.



Alhamdulillah...berkat ikhtiar. Bapa sedara sekarang dah boleh berjalan lagi. Jadi akak ni pun galakkan sesiapa ahli keluarga yang ada strok supaya ikhtiar dengan Vivix shaklee dan yang lain kita serakan kepada-Nya..


Peluang hebat jangan dilepaskan dengan pembelian Vivix twinpack dan dapat FREE ALFALFA (L)



Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:


(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS