4 TIPS ANAK KEKAL BERTENAGA KE SEKOLAH

Assalammualaikum...

Semua ibu bapa bimbangkan tahap kesihatan anak-anak terutamanya ketika musim cuti sekolah. Bila dah nak mula persekolahan, anak-anak pula mula ada yang demam, selesam dan batuk.



Bila anak dah jatuh sakit ibu bapa terpaksa ambil la cuti untuk jaga anak. Anak pula terpaksa cuti lagi sebelum kembali ke sekolah. Anak-anak memang mudah terdedah dengan pelbagai penyakit. Sebab itu la ibu bapa mesti pastikan supaya anak-anak mendapat perlindungan yang terbaik.

Ni ida bagi tips utk anak kekal bertenaga ke sekolah


1. Banyakkan minum air. Amat perlu terutamanya ketika musim panas. Masa bercuti anak-anak kerap ke sana ke sini dalam keadaan cuaca yang panas. Jadi pastikan sekurang-kurangnya ada 1 botol air mineral di dalam kereta untuk anak-anak minum.

2. Performance drink membantu kekalkan air dalam badan elak dari hidrasi. Boleh bancuh sejuk atau suam. Memang badan akan lebih segar dan sejuk.

3. Nutriferon untuk tingkatkan sistem imun anak-anak supaya tak mudah jatuh sakit. Senang citer..Nutriferon ni amat sesuai untuk perlindungan tubuh anak-anak.

4. Mealshakes multivitamin utk anak-anak supaya kekal mendapat zat dan nutrisi yg secukupnya. Sebabnya bila berasa di luar, anak-anak susah nak dapat nutrisi yang cukup. Kadang ada anak yang cerewet tak suka makan makanan di luar. Ada tu jenis bila berjalan memang susah nak makan macam anak Ida.hehe.


Jom pastikan anak-anak dapat kekalkan tenaga dan tahap kesihatan yang lebih baik sebelum persekolahan bermula. Kita taknak kan anak terlalu kerap tak pergi sekolah. Banyak benda yang akan terlepas.

Klik di sini untuk pembelian dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya: 

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

2 comments:

Followers

social network

APDM SAPS