NENEK 54 TAHUN NAMPAK MACAM ANAK DARA

Assalammualaikum...

Pernah tak korang panggil seseorang tu akak sedangkan wanita tu dah berumur 54 tahun dah pangkat nenek dengan anak korang. Mesti terkejut kan.



Ini nak kongsikan pengguna tegar Shaklee selama 19 tahun Puan Khadijah. Lama tu selama 19 tahun menggunakan produk Shaklee. Umur pun sebaya dengan ayah Ida tapi gaya, penampilan muda macam anak dara. Terkejut Ida bila dapat tahu umurnya. Siapa sangka.


Kulit cantik mulus, pinkish..serius mula datang jealous tengok kulit die.huhuh. Kalau ikutkan paa pengalaman beliau dulu, masa umur 30 tahun badan cepar rasa sakit-sakit macam umur 50 tahun. Biasa la kebanyakkan orang yang umur macam  ni selalu datang macam-macam penyakit terutamanya sakit sendi.


Tapi Puan Khadijah ini bebas dari sebarang penyakit mahupun penyakit keturunan. Jadi boleh agak betapa sihatnya beliau. Alhamdulillah. Sakit dan sihat tu semuanya datang dari-Nya.

Selain produk Shaklee yang lain beliau gunakan, paling beliau suka ialah ESP shaklee. Katanya kalau makan ESP shaklee pun dah cukup nutrien dan zat dalam badan.

Jom kita sama-sama sihat dan cantik macam nenek ni


Jom dapatkan twinpack ESP shaklee dan dapatkan 5% diskaun

Klik di sini untuk order segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS