KESAN KEPADA IBU ANAK TIGA AKIBAT MENGAMBIL SET MENYUSU SHAKLE

3:16:00 PM

Assalammualaikum...

Semakin banyak produk untuk banyakkan susu di pasaran yang dapat membantu ibu-ibu yang menghadapi masalah penyusuan. Bukan sahaja membantu untuk banyakkan susu tapi membantu ibu itu sendiri supaya lebih sihat. Tapi tak semuanya selalu berkesan kalau si ibu sendiri takde kekuatan nak susukan anak.




Jangan cepat nak melatah, jangan cepat nak berfikiran negatif. Ida hanya nak kongsikan pengakuan jujur si ibu anak tiga yang telah mengambil Set Menyusu Shaklee.

Biasa la kita ni masa zaman remaja atau bujang tak semua orang mempunyai kulit yang cantik. Pasal kulit ni memang ramai orang ada kisah sedih tersendiri. Orang ejek la, orang asyik bercakap di belakang.

Ini nak kongsikan perubahan yang dialami oleh akak ni selepas menggunakan Set Menyusu Shaklee.

PARUT JERAWAT HILANG!
TONA KULIT SEMAKIN SEKATA!
KULIT TAK BERMINYAK!
TAK PERLU MAKEUP LAGI!
SUAMI BERTAMBAH SAYANG!!

Siapa yang tak suka bila dapat perubahan yang besar macam ni. Bila cakap anak dah tiga orang. Mesti ada si ibu masa mengandung, jerawat naik dengan banyak, muka jadi kusam,tak bertenaga dan sebagainya.



Ini perubahan pada akak ni dan semestinya susu juga bertambah banyak. Jadi manfaatnya 2 dalam 1 kan. Susu banyak, kulit pun bertambah cantik.

Klik di sini untuk order segera





Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:




(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)