APA YANG ADA DALAM BEG KORANG??

2:54:00 PM

Assalammualaikum...

Hari ni kita nak main selongkar-selongkar. Kalau dalam tv ada segmen skodeng dalam beg artis ni kan. Meh sekarang nak skodeng dalam beg Ida pula.heheh. Yelah kalau korang dekat nak juga skodeng apa dalam beg korang kan.




apa rahsia di sebalik beg tangan ku yang besar ni? hahahah..

Siapa ibu-ibu ada anak kecik mesti tahu kan..memang tak boleh nak pakai beg kecik-kecik ni...tak muat barang...tu belum kalau en suami nak menumpang letak kunci kereta dalam tu...huhu

ini antara barang yang ada dalam beg Ida.jeng...jeng...



- pampers tu sekadar kecemasan sebab Aqil sekarang siang memang dah lepas pampers cuma malam dan waktu berjalan je masiih belum confident nak bagi pakai seluar sahaja.


- kain lap tangan, tisu basah..

Ada juga benda kecik-kecik tu cermin, perfume, bedak,power bank, kain kecik,eye liner dan dompet.

hah...nampak tak krim kat situ..
Ida memang cepat kulit jadi kering..so macam-macam la ada. Vaseline..minyak kelapa dara..

yang paling mesti ada dalam beg Ida ialah

HERBAL BLEND CREAM MULTIPURPOSE SHAKLEE..
memang sentiasa bawa ke mana-mana.

- anak tiba-tiba kena gigit nyamuk gatal-gatal..sapu
- tumit pecah sapu....
- kulit kering, so nak lembapkan die...sapu..
- jerawat tiba-tiba naik seketul...sapu...

sebab tu la sentiasa ada..

meh nak korek juga apa yang ada dalam beg korang..hehe

You Might Also Like

4 comments

  1. Beg saya..mcm harta karun sikit.. tapi macam poket Doraemon pun ye juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita pkoket doraemon. tu blum ltk botol air ank lg.heheh

      Delete
  2. beg ekin pun dah macam harta karun gak hahahahha... mcm2 ada

    ReplyDelete

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)