MAK KENCING BERDARAH DISEBABKAN OLEH BATU KARANG!

3:42:00 PM

Assalammualaikum...

Kalau orang-orang tua selalu kata, jangan suka tahan kencing nanti jadi batu karang. Walaupun tiada bukti saintifik yang berkaitan tapi kita ni jangan la tak nak dengar cakap orang tua pula. Mesti la ada sebabnya diorang kata macam tu kan.



Ikut secara logiknya kan, bila kita kurang minum air ini menyebabkan air kencing kita menjadi pekat dan kelama-lamaan akan terjadinya batu karang.Sebatian kimia lain yang boleh membentuk batu-batu dalam saluran kencing termasuk asid urik dan cystine asid amino.

Ini kisah mak kepada akak ni yang telah alami masalah kencing berdarah disebabkan oleh batu karang. Mana la tak resah si anak kan. Jadi beliau telah belikan mak nya Vivix Shaklee.


Alhamdulillah Vivix Shaklee telah membantu memecahkan batu karang yang ada dalam hempedu. Sekarang dah tak banyak tinggal jadi mak nya pun masih teruskan minum Vivix Shaklee. Kesihatan pun semakin baik.

Tak rugi berikan kepada orang yang tersayang untuk kesihatan yang lebih baik.


Klik di sini untuk pembelian segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

2 comments

  1. Senang je cara untuk mencegah batu karang ni kan ... minum air kosong dengan banyak. Jika dah kena penyakit ni, carilah rawatan yang bersesuaian dengan anda... sebelum ianya mengubah corak kehidupan anda. Dah berusaha untuk merawat, serahlah kepada Allah

    ReplyDelete

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)