DERITA RASA SAKIT PINGGANG YANG KRONIK SELAMA 2 HARI

Assalammualaikum...

Jangan kata orang tua, orang muda pun boleh rasa cepat sakit pinggang, belakang dah sebagainya. Macam tu jugak dengan ibu mengandung, jangan cakap la mana dengan anak dalam perut pun aktif. Nak buat kerja-kerja rumah lagi.



Bila mula rasa sakit pinggang tu memang susah nak buat apa-apa kerja. Nak bangun apatah lagi la..rasa nak baring je. Salah skit bergerak dah meraung sakit.



Ini kisah akak ni yang menderita sakit pinggang yang teruk selama 2 hari. Sakit tu jangan cakap la rasa nak menangis. Jadi dengan segera akak ni telah ikthiar dan beli Ostematrix Shaklee dan berharap dapat hilangkan rasa sakit pinggan tu.

Selama 2 hari consume Ostematrix sebanyak 4 biji setiap malam. Alhamulillah sakit pinggang tu dah hilang. Tak rasa sakit skit pun.


Kajian sendiri telah membuktikan pengambilan supplement kalsium akan meningkatkan kekuatan tulang dan mengurangkan kesakitan seseorang.

Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

1 comment:

Followers

social network

APDM SAPS