BAHAYA KE PERIOD TAK DATANG HAMPIR 5 BULAN?

Assalammualaikum...

Ramai sebenarnya kaum hawa ni alami masalah period tak teratur. Ada tu sampai hampir 5 bulan pun masih belum datang bulan. Bagi wanita yang dah berkahwin mungkin korang hamil atau tak. Bagi yang belum berkahwin mesti agak risau kan?




Perkara ni boleh menjadi serius atau tidak. Tapi selalunya bila masalah begini berlaku doktor selalunya akan cadangkan ambil supplement atau ubat untuk membantu memperbaiki kitaran haid.




Punca masalah period tak stabil ni ialah emosi terganggu,stress, senaman berlebihan, penurunan berat badan secara mendadak, berat badan berlebihan, pengambilan pil perancang,perjalanan jauh,PCOS dan masalah hormon.

Tapi masalah period tak teratur ni akan menjadi serius bila berlaku PCOS dan hyperprolactinemia.

Tanda-tanda PCOS ni selalunya berat badan berlebihan, pertumbuhan bulu berlebihan di muka,dada dan di bahagian bawah abdomen serta masalah jerawat.

Hyperprolactinemia berlaku pada ibu menyusu yang mengeluarkan hormon prolaktin yang berlebihan.



Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yg mana ianya sumber terbaik Omega-6. Ia digabungkan dgn minyak sunflower dan vitamin E utk tingkatkan keberkesanan dan kestabilan.

Sememangnya amat sesuai untuk masalah haid tak teratur dan pasangan yang merancang nak dapatkan cahaya mata.


Klik di sini untuk pembelian dengan segera
Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


Haid Tidak Teratur Buat Dia Emo Sokmo, Suami Pun Bingung from iReach HD on Vimeo.

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS