SUAMI TEGUR NAMPAK LEBIH MUDA DARI KAWAN SEKOLAH

2:10:00 PM

Assalammualaikum...

Bila kawan-kawan mula ajak jumpa ramai-ramai. Nak buat reunion sekolah mesti kita rasa berdebar skit kan. Yelah bila dah bertahun tak jumpa, bila dah boleh jumpa mesti ada yang nak pastikan diri nampak berbeza berbanding dulu.



Ada yang target nak kuruskan badan, ada yang mula cari produk untuk nampak kulit lebih cantik. Nak hilangkan parut-parut di muka. Nak nampak lebih muda dan sihat.


Kalau umur pun dah sampai 50-an mestilah dah nampak kedutan tu terutamanya di bahagian bawah mata. Serius memang susah nak elakkan bila usia pun dah semakin meningkat.

Ceritanya si akak ni pergi perjumpaan reunion sekolah dengan kawan-kawan. Mestilah bawa encik suami sekali kan.
Sekali tu suami tegur bila akak ni (isterinya) nampak muda dari kawan-kawan sekolah yang seusia dengannya.

Suami siap cakap macam umur 30-an. Kita sendiri mungkin tak nampak perubahan yang ketara tapi bila orang lain tengok perubahan mestilah kita sendiri terkejut kan. Dalam masa yang sama gembira tak terkata la.


Jangan dilepaskan dengan pembelian Twin Pack Vivix Shaklee.

Klik di sini untuk pembelian twin pack dengan segera



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

You Might Also Like

1 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)