DAH BERGERAK BALIK KAMPUNG KE?

Assalammualaikum....

Lagi beberapa hari kita dah nak masuk bulan Syawal. Sekarang ni masing-masing semua sibuk tengah buat kuih raya kan. Ada juga yang dah mula bergerak balik kampung. Bestnya..dah lama tak rasa feeling balik kampung...


Ida insyaallah raya kedua atau ketiga baru balik Kedah, yelah kampung jauh. Itu pun makan satu hari nak balik sana. Apa tema baju raya korang tahun ni?

Jangan lupa sebelum balik kampung tu, periksa betul-betul keadaan rumah. Dah berkunci, tutup gas. Tutup paip air utama. Simpan barang-barang berharga. Dan paling penting jangan lupa bagitahu jiran sebelah yang kita tiada di rumah. Kot la jiran kita tu memang beraya situ je.

Ok..tu je nak menaip..rasa takde idea plak nak menaip.huhu..blur

anyway BERHATI-HATI DI JALAN RAYA

3 comments:

  1. Selamat Hari Raya sis. Kita balik kg petan raya tu. Kampung dekat je. Hehe... Btw, hve safety journey ye...

    ReplyDelete
  2. Berhati-hati dijalan raya. Insyaallah, saya raya ke 3 baru bergerak balik kg.

    ReplyDelete
  3. Berhati-hati dijalan raya. Insyaallah, saya raya ke 3 baru bergerak balik kg.

    ReplyDelete

Followers

social network

APDM SAPS