TERKEJUT JIRAN SEBELAH SERANG RUMAH SELEPAS MAKAN....

Assalammualaikum...

Suspen tak rasa? Apa yang menyebabkan jiran sebelah rumah datang tiba-tiba secara mengejut?

Sebenarnya tak de apa-apa pun masalah. Nak ceritala sikit pasal akak ni. Akak jiran sebelah rumah ni datang tiba-tiba kat rumah. Yelah takde angin takde ribut tiba-tiba datang mengejut siapa la tak sentap kan.


Rupanya akak ni tanya apa yang dia makan sampai boleh KURUS. Akak ni pun terkejut bila baju kebaya lama masa anak dara tahun 2005 dah boleh pakai balik. Sedangkan akak ni anak dah 2 orang pun. Sampai terkejut akak ni bila baju kebaya lama tu boleh pakai balik sampai serang rumah tiba-tiba.hehehe


Suspen tak? Siapa pengguna tegar Shaklee mesti rasa suspen kan. Apa yang menyebabkan Lecithin Shaklee ni membantu sangat-sangat akak ni sampai boleh KURUS?

1. Lecithin membantu meringankan masalah sembelit. Ia juga merupakan pelembut najis yang berkesan dan meleraikan toksin di dalam usus

2. Lecithin membantu untuk langsikan badan sekaligus menghalang obesiti. Pengambilan dos yang banyak membantu mempercepatkan pembakaran lemak yang berkesan. 

3. Lecithin sebagai pemecahan lemak dan kolestrol. Ia bertindk sebagai pembersih salur darah. Di mana ia membantu mengemulasi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserida di dalam badan.

Hah..apa tunggu lagi.. Takkan nak tengok je orang lain kurus tapi kita masih menunggu.

Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS